Firma Starbucks Coffee Company (Nasdaq: SBUX) oraz spółka AmRest Holdings SE (WES: EAT), operator kawiarni tej sieci w Europie Środkowej i Wschodniej, ogłosiły, że Michael Hudspeth obejmie stanowisko szefa marki Starbucks w tym regionie. Michael Hudspeth będzie odpowiedzialny za wszystkie 26 kawiarni firmy w Polsce, Czechach i na Węgrzech oraz za dalszy rozwój Starbucks na tych rynkach.
Michael Hudspeth związał się z AmRest około trzy lat temu, kiedy firma kupiła sieć restauracji Applebee’s w Stanach Zjednoczonych. Wcześniej pracował dla Applebee’s przez 16 lat, zajmując m.in. stanowiska kierownika restauracji, kierownika regionalnego, a ostatnio regionalnego wiceprezesa ds. operacyjnych. Ze względu na swoje ogromne doświadczenie w zakresie zarządzania w branży gastronomicznej, Michael jest cenionym członkiem zespołu AmRest. Jako szef marki Starbucks na rynek Europy Środkowej i Wschodniej będzie pracował w centrali firmy we Wrocławiu.
“Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu odpowiedzialnego za tak znaną markę, jaką jest Starbucks, zwłaszcza w tak wyjątkowym regionie Europy Środkowej i Wschodniej. W Polsce pragnę skoncentrować się na dalszym rozwoju sieci i otwarciach nowych kawiarni. Moim celem jest również dalsza promocja i rozpowszechnianie kultury picia kawy i wiedzy o kawie oraz koncepcji naszych kawiarni jako trzeciego miejsca pomiędzy domem a pracą czy uczelnią, gdzie każdy może odpocząć czy spotkać się z bliskimi przy kubku swojego ulubionego napoju. Będę także starał się rozwijać współpracę i działania Starbucks na rzecz lokalnych społeczności” – powiedział Michael Hudspeth.
Michael Hudspeth ma 36 lat i ukończył studia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu. Uwielbia uprawiać sport, w wolnym czasie biega, pływa, jeździ na nartach lub uprawia turystykę pieszą. Michael jest żonaty i ma syna.