W ramach jubileuszu 50-lecia marka Mercure przygotowała wyjątkowe doświadczenie “Discover Local: the bucket list edition”. Zaprojektowane by inspirować podróżnych i miłośników do odkrywania lokalnych smaków. Mercure’s Bucket List obejmują selekcję starannie i indywidualnie wybranych doświadczeń kulinarnych dookoła świata, jako polecane przez localsów miejsca do zasmakowania regionalnej kuchni podczas pobytów w hotelach Mercure. Premiera listy odbyła się w trakcie jubileuszowego eventu zorganizowanego 5 grudnia w Mercure Porto Centro Aliados w Portugali.
W Mercure wierzymy, że gastronomia i wspólne spędzanie czasu są uniwersalnymi symbolami gościnności i stanowią serce naszych doświadczeń z nowymi kulturami. Dlatego z okazji 50. urodzin zapraszamy podróżnych do „Odkrywania Lokalnych Smaków” na całym świecie. Dla wielu z nas oznacza to degustację najlepszych potraw i napojów, jakie każdy unikalny zakątek globu ma do zaoferowania – mówi James Wheatcroft, Global SVP Midscale Brands w Accor.
Pomaganie naszym gościom w odkrywaniu tego, co lokalne w destynacjach to misja marki Mercure. Wpływa na to sposób, w jaki szkolimy nasze zespoły hotelowe i jakich inspiracji dostarczamy naszym gościom. Mamy nadzieję, że nasza nowa Bucket List zainspiruje więcej ludzi do wyruszenia w świat, wyjście poza znane i popularne zabytki oraz dołączenia do nas w Mercure, gdzie z przyjemnością podzielimy się naszymi ulubionymi doświadczeniami autentycznej kultury, wyśmienitego jedzenia, trunków oraz radosnych spotkań z lokalnymi bohaterami – mówi James Wheatcroft, Global SVP Midscale Brands w Accor.