13 marca br. w fabryce w niemieckim Worth Mercedes przedstawił nową odsłonę swojej sztandarowej ciężarówki dla sektora FMCG i HoReCa – Atego. Mercedes-Benz w sektorze lekkich ciężarówek o masie od 6,5 do 16 ton, właśnie dzięki modelowi Atego, pozostaje od wielu lat liderem rynkowym, a nowa odsłona modelu ma za zadanie umocnić tą pozycję. Paletę modeli, które można zbudować na podstawie podwozia Atego jest ogromna. Do dyspozycji klientów są 4 warianty kabin i aż 15 długości podwozia. Wszystkie jednostki napędowe nowego Atego – a jest ich aż 7 o mocach od 156 KM do 299 KM – spełniają już dziś surową normę emisji spalin Euro VI, która już od 2014 r. zacznie obowiązywać w całej Europie. Nowe silniki charakteryzują się także znacznie obniżonym zużyciem paliwa, ale także większą dynamiką. Inżynierowie Mercedesa zadbali także o wydłużenie cyklu serwisowego do 120000 km, dzięki czemu koszty eksploatacji ciężarówek serii Atego należą do najniższych na rynku. W trosce o komfort kierowcy nowe pojazdy zostały wyposażone w zaprojektowaną od nowa deskę rozdzielczą z dużymi i wyraźnymi zegarami, wielofunkcyjną kierownicę oraz możliwość podłączenia wszelkich urządzeń multimedialnych takich jak tablet czy telefon. Nowa generacja Atego zamyka proces zmian palety ciężarówek Mercedesa, dołączając do już wcześniej odnowionych Actrosa, Antosa i Arocsa.ale także chrupiąca i naturalnie słodka, a groszek z Kujaw miękki, delikatny w smaku i intensywnie zielony. Ten ostatni jest uprawiany i produkowany w Gniewkowie przy użyciu uproszczonej techniki uprawy gleby oraz płodozmianu. Czas, od momentu zbioru do przetworzenia groszku nie przekracza 4 godzin, dzięki czemu zachowuje on swoje naturalne walory smakowe, zdrowotne i jakościowe.