Menya Musashi, znana japońska sieć restauracji, debiutuje w Polsce. W tym roku pierwsze restauracje tej marki otworzą się w centrum Blue City w Warszawie oraz Forum Gdańsk, a w 2019 – w stołecznej Galerii Młociny. Wyłącznym agentem ds. rozwoju Menya Musashi w Polsce jest zespół ds. reprezentacji najemcy z firmy JLL.
Specjalizująca się w kuchni japońskiej Menya Musashi jest obecna na rynku od 1996 r.. Wtedy w Tokio zaczął działać pierwszy lokal tej marki. Aktualnie restauracje tej sieci znajdziemy również w Singapurze, Chinach, Tajlandii, Wietnamie, Malezji, na Ukrainie oraz na Hawajach, a już wkrótce – również w Polsce. Flagowym daniem Menya Musashi jest ramen.
– W Polsce przybywa koneserów kuchni japońskiej, co nie umyka uwadze wiodącym sieciom gastronomicznym z całego świata. Menya Musashi to popularna sieć restauracji, która stawia na dobrze rozwinięte i perspektywiczne rynki, dlatego niezwykle cieszymy się z jej decyzji o wejściu również do Polski. W ramach współpracy JLL z Menya Musashi nasz zespół jest odpowiedzialny, m.in. za przygotowanie długoterminowej strategii rozwoju na polskim rynku, dobieranie lokalizacji oraz negocjowanie warunków kontraktów najmu. Jesteśmy przekonani, że nasze dotychczasowe doświadczenie w tym zakresie będzie aktywnie wspierać rozwój Menya Musashi w naszym kraju – komentuje Karolina Stankiewicz, Konsultant w Dziale Reprezentacji Najemcy, JLL.
– Cieszymy się, że światowej klasy marka, Menya Musashi dołączyła do grona naszych klientów. To dla nas duże wyróżnienie, że doradzamy i wspieramy na wielu płaszczyznach rozwój tego konceptu w Polsce. Wierzymy, że połączenie naszej wiedzy i doświadczenia wraz z jakością i profesjonalizmem Menya Musashi przyniesie naszemu klientowi sukces na rynku polskim – dodaje Dagmara Filipiak, Dyrektor Działu Reprezentacji Najemcy, JLL.