Oferta kulinarna McDonald’sa wyświetla się na rozkładzie jazdy pociągów na Dworcu Centralnym w Warszawie. Firma promuje w ten sposób pobliską restaurację.
Kampania jest pomysłem McDonald’s Polska i agencji DDB Warszawa. Produkty McDonald’sa wyświetlają się przy godzinach odjazdów pociągów. Obowiązuje zasada: im więcej minut do odjazdu, tym dłuższa lista kulinarnych propozycji.
Liczba propozycji restauracji rośnie ponadto wraz ze wzrostem opóźnienia pociągu. A jeśli do odjazdu pozostaje więcej niż 47 minut, rozkład pokazuje pełne menu.
Rozkład powstał przy współpracy z PKP i jest zsynchronizowany z elektronicznym rozkładem jazdy na dworcu.
– Zauważyliśmy, że pasażerowie, którzy już są na dworcu, niechętnie się z niego ruszają, by coś zjeść. Tymczasem restauracja McDonald’s jest nieco oddalona od dworca. By zwiększyć tam sprzedaż, musieliśmy pokazać pasażerom, że mają więcej czasu, niż im się wydaje – mówią pomysłodawcy projektu: Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek z DDB Warszawa.
Z kolei Dominik Szulowski, PR manager McDonald’s Polska, zapowiada, że jeśli akcja okaże się sukcesem, firma wykorzysta patent również na innych dworcach, np. w Gdańsku czy Katowicach.