McDonald’s wyróżniony

Wydarzenia

McDonald’s wyróżniony

13 lutego 2017

Top Employers Institute, międzynarodowa organizacja certyfikująca co roku odznacza firmy wyróżniające się swoją polityką HR, atrakcyjną ofertą zatrudnieniową oraz wzorcowymi programami w obszarze rozwoju zawodowego  pracowników. Od szeregu lat w gronie nagrodzonych pracodawców znajduje się McDonald’s Polska. Także w tegorocznej edycji programu certyfikacji doceniona została strategia lidera polskiego rynku gastronomicznego. McDonald’s jest jedynym przedstawicielem branży, który otrzymał ten tytuł w Polsce.

Certyfikat przyznawany przez międzynarodowy Instytut Top Employers od ponad 20 lat to jeden z najbardziej prestiżowych wyróżnień nadawanych firmom za działania w zakresie szeroko pojętego Human Resources. Wyróżnione zostają nim firmy, które oferują najlepsze warunki zatrudnienia, rozwijają talenty swoich pracowników oraz dbają i rzetelnie inwestują w ich rozwój w strukturach swoich organizacji. Liczą się także właściwie realizowane systemy szkoleń oraz ponadprzeciętna kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.

Co wyróżnia Instytut przyznający certyfikat, to jego niezależność oraz bardzo wnikliwe narzędzia badawcze. Firmy poddane audytowi muszą przejść szczegółowy proces weryfikacji prowadzony na różnych poziomach organizacji i spełnić określone w jego ramach standardy.

– Jako marka zatrudniamy blisko 20 000 osób na terenie całego kraju. 4 000 z nich to menadżerowie awansowani w ramach struktur naszej organizacji. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest dbanie o pracowników, stałe podnoszenie ich kwalifikacji i zapewnianie godziwych warunków pracy. Każdego roku podejmujemy nowe inicjatywy, rozwijamy swoja ofertę dobrego, godnego zaufania pracodawcy zarówno dla obecnych jak i przyszłych pracowników. Cieszmy się, że tak prestiżowe organizacje jak Instytut Top Employers również to dostrzegają, po raz kolejny przyznając nam   wyróżnienie. Jest to dla nas ogromny zaszczyt, a jednocześnie wyzwanie do jeszcze lepszych działań w przyszłości – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.