McDonald’s, partner polskiej branży rolno-spożywczej, angażuje się w inicjatywę Agro Woman wspierającą kobiety w tym sektorze. W marcu wystartował pilotażowy program mentoringowy, którego celem jest wsparcie rozwoju zawodowego rolniczek, jak również stworzenie przestrzeni do dyskusji m.in. na temat innowacji czy roli zrównoważonego rozwoju. Wśród jego mentorek znajduje się Anna Borys, Impact Director McDonald’s Polska. Inicjatorem Agro Woman jest Polskie Stowarzyszenie Zrównoważonego Rolnictwa i Rozwoju
Elementem zrównoważonego rolnictwa, jest różnorodność i otwartość. Dzięki zaangażowaniu w program Agro Woman Mentoring 2024 mamy możliwość wsparcia kobiet. 1/3 polskich gospodarstw rolnych prowadzona jest przez kobiety, dlatego jako ważny partner tej branży, z dumą angażujemy się w działania promujące kobiety w tym sektorze – komentuje Anna Borys, Impact Director McDonald’s Polska.