Od sierpnia w aplikacji Wolt klienci mogą zamawiać ulubione pozycje z menu McDonald’s na śniadanie, obiad, kolację czy późną przekąskę. Status zamówień, można śledzić w czasie rzeczywistym, a produkty będą dostarczane do miejsca, w którym aktualnie się znajdujemy — np. do domu, biura czy miejskiego parku.
Współpraca z McDonald’s jest ważnym krokiem dla firmy Wolt, która od lat dostarcza ofertę restauracji na innych rynkach.
Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że nasze portfolio partnerów powiększyło się o tak znaną markę, jaką jest McDonald’s. Mogę z całą pewnością stwierdzić, że współpraca ta to kamień milowy dla naszego biznesu w Polsce. Mamy świadomość, że te popularne burgery są dla wielu konsumentów tzw. comfort food, czyli jedzeniem przywołującym pozytywne skojarzenia. Chcemy więc, by nasi klienci mieli łatwy i prosty dostęp do swoich ulubionych pozycji z menu McDonald’s, z dostawą do miejsca, w którym w danej chwili się znajdują – mówi Agata Polityło, dyrektorka generalna Wolt Polska.
Stale obserwujemy trendy oraz cenimy sobie komfort naszych gości. Już teraz McDelivery jest dla nas bardzo ważnym kanałem sprzedaży, a jego znaczenie z pewnością będzie wzrastało w przyszłości. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby gości, aby bez wychodzenia z domu mogli oni zamawiać ulubione produkty z naszego menu. Rozpoczęcie współpracy z Wolt to kolejny krok do osiągnięcia tego celu. Aktualnie, usługę McDelivery oferujemy w 415 restauracjach, w 182 miastach i przy współpracy z 5 operatorami – dodaje Justyna Kostrzewska Manager McDelivery Lead w McDonald’s Polska.
W Polsce Wolt działa w 13 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji.