Jak zintegrować pracowników i jednocześnie wesprzeć tych, którzy potrzebują pomocy? Marka TORK wspomogła aż trzy organizacje charytatywne biorąc udział w XII EKIDENIE – Międzynarodowych Mistrzostwach Polski sztafet firmowych. Trzy zespoły, każdy składający się z 6 zawodników i jeden cel: pomóc biegając. Zawodnicy każdej drużyny mieli do pokonania łącznie dystans równy długości maratonu. Pierwszy zawodnik przebiegł odcinek 7,195 km, dwaj następni 10 km, a trzej kolejni – po 5 km. Pracownicy firmy SCA pobiegli dla fundacji Synapsis, Komitetu Ochrony Praw Dziecka oraz grupy Spartanie Dzieciom.
Za inicjatywę ze strony TORK odpowiadała Agata Matuszewicz-Gostyńska Sales Supervisor z firmy SCA Hygiene, która z ogromnym zaangażowaniem zajęła się organizacją reprezentacji firmy marki w biegu. 18 śmiałków podjęło wyzwanie.
„Myślę, że nie jest istotne kto wyszedł z pomysłem, tylko to, że tak wiele osób za nim podążyło i chce go wspólnie realizować. Firma to ludzie, to MY, więc jeśli angażujemy się w podobne wydarzenia, pokazujemy, że patrzymy dalej niż tylko na czubek własnego nosa. Widzimy problemy, jakie nas otaczają i chcemy wspólnie je rozwiązywać. Wierzymy, że warto pomagać, a razem możemy więcej!” – mówi Agata Matuszewicz-Gostyńska
7 maja br. wszystkie drużyny TORK w pełnym składzie stawiły się w warszawskim Parku Szczęśliwickim. W pięknych okolicznościach przyrody i przy słonecznej pogodzie amatorzy biegania aktywnie spędzili sobotnie popołudnie. Cała impreza trwała w sumie 2 dni i upłynęła pod znakiem rywalizacji i świetniej zabawy. W wydarzeniu wzięło udział prawie 900 6-osobowych zespołów.
„Udział w wydarzeniu to doskonały sposób na wspólną zabawę z osobami, z którymi zazwyczaj spotykamy się na gruncie zawodowym, głównie w biurze. Dziś mamy świetną okazję, aby razem dążyć do celu. Robię to, co lubię, aktywnie spędzam czas i jeszcze pomagam innym. To daje ogromną satysfakcję.” mówi Małgorzata Łęcka, Regional Marketing Director w firmie SCA Hygiene
TORK angażując się w różnorodne wydarzenia sportowe nie tylko promuje zdrowy tryb życia, ale jednocześnie zachęca pracowników, aby poprzez aktywność sportową nieśli pomoc potrzebującym. Tym samym marka wspiera zainteresowania pozazawodowe swoich pracowników. EKIDEN jest przykładem wydarzenia, które pozwala połączyć pasję do sportu z pomaganiem innym. Udział marki TORK w takich akcjach stało się już czymś naturalnym, jest wpisane w działanie firmy i ma pozytywny wpływ na atmosferę w pracy.