Podczas konkursu L’art de la cuisine Martell, który odbędzie się od 1 do 3 marca w Zamku Ryn, marka Tork zaopatrzy drużyny kucharzy w swoje produkty, które usprawnią ich kulinarne współzawodnictwo.
Dwuosobowe zespoły młodych kucharzy w czasie kulinarnej rywalizacji po raz pierwszy będą miały do dyspozycji m.in. serwetki, ręczniki papierowe oraz czyściwa marki Tork. „Obecność marki Tork na tej imprezie to doskonała okazja do uwydatnienia atutów naszych produktów w realiach profesjonalnej kuchni” -podkreśla Małgorzata Łęcka, regionalny dyrektor marketingu w firmie SCA Hygiene.
Podczas całego konkursu udostępnione będzie stoisko, na którym zostaną zaprezentowane rozwiązania Tork dla branż restauracyjnej i hotelowej. „Kompleksowa oferta produktów marki Tork skierowana dla branży HoReCa obejmuje: czyściwa niepozostawiające włókien na talerzu czy osuszanych potrawach, dozowniki do ręczników papierowych, które pomagają utrzymać porządek w miejscu pracy czy mydła do rąk o wysokich parametrach antybakteryjnych, czyli narzędzia, bez których nie może działać profesjonalna restauracja”, podsumowuje Wojciech Nizio, Junior Product & Market Manager.
Wszystkie potrawy przygotowane przez młodych adeptów sztuki kulinarnej zostaną przedstawione starannie dobranemu jury, do którego organizatorzy konkursu zaprosili m.in. Adama Chrząstowskiego – ambasadora marki Tork.
Adam Chrząstowski jest szefem kuchni oraz współzałożycielem restauracji Ancora. Współpracę z SCA Hygiene, właścicielem marki Tork, rozpoczął w ubiegłym roku i w jej ramach został oficjalnym ambasadorem marki Tork w Polsce. Adam Chrząstowski korzysta z produktów marki Tork oraz promuje je w swojej codziennej pracy w restauracji.