Marka SUBWAY® z Disneymedia+

Newsy

Marka SUBWAY® z Disneymedia+

31 lipca 2013

Sieć SUBWAY® rozpoczął współpracę z Disneymedia+. Wspólne działania obejmą m.in. projekty związane z największymi animowanymi produkcjami ze studia Disneya.

Współpraca z Disneymedia+ pozwala nam w pełni wykorzystać biznesowy efekt synergii. Nasze działania wynikają nie tylko z chęci uatrakcyjnienia oferty kierowanej do konsumentów, ale mają głębsze podłoże wynikające z realizowanej przez naszą firmę idei społecznej odpowiedzialności biznesu w zakresie promocji świadomego odżywiania., mówi Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej.

Disneymedia+ jest strukturą w ramach The Walt Disney Company, specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney i Marvel. Współpraca z marką SUBWAY®, światowym liderem wśród restauracji szybkiej obsługi, wynika m.in. z odpowiedzialnego podejścia obu marek do kwestii prawidłowego odżywiania. Marka SUBWAY® jest rozpoznawana na świecie jako alternatywa wobec sieci fast food ze względu na działania obejmujące m.in. edukacji w kwestii komponowania wartościowych posiłków, uwzględniania w ofercie dań o obniżonej ilości tłuszczu i soli oraz promocji spożywania warzyw.

Pierwsze efekty współpracy dwóch koncernów na polskim rynku można zobaczyć przy okazji promocji obecnego od 3 lipca w kinach filmu Disney • Pixar „Uniwersytet Potworny”. Premiera animowanej produkcji zbiegła się z wprowadzeniem przez markę SUBWAY® Kids’ Paków, nowej oferty w menu dedykowanej dzieciom. W promowanym zestawie dla dzieci Kids’ Pak znajduje się 10-centymetrowy, niskotłuszczowy sandwicz MiniSub – do wyboru z indykiem, szynką, wołowiną lub wegetariański Veggie Delite, wszystkie ze świeżymi warzywami, jabłko i woda mineralna.