Marka Subway® podąża za piłką

Newsy

Marka Subway® podąża za piłką

20 czerwca 2014

Loga marki SUBWAY® nie mogło zabraknąć w zestawianiu z gorącym w tym sezonie, piłkarskim tematem. Marka, obecna w 103 krajach, przyłączyła się do innego światowego gracza i w ramach działań marketingowych wsparła gdyńskie Coca-Cola Cup – mistrzostwa w piłce nożnej dla dzieci i młodzieży z całej Polski.

Uczestnicy zawodów i ich kibice dzięki zapewnionym przez restauracje SUBWAY® sandwiczom mogli nabrać sił i dać z siebie wszystko podczas zmagań na boiskach. Logo marki widoczne było na terenie rozgrywek oraz na materiałach promocyjnych dystrybuowanych przez hostessy.

Obecność marki SUBWAY® na sportowym wydarzeniu jest jak najbardziej naturalna, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki SUBWAY®. Naszymi ambasadorami są od lat najlepsi światowi sportowcy. Pomagają nam promować aktywny tryb życia – zarówno wśród dorosłych, jak i wśród dzieci. Coco-Cola Cup dała nam możliwość szerokiej promocji zarówno naszych produktów, jak i filozofii aktywnego życia marki SUBWAY®.

Odwiedzający Coca-Cola Cup mogli skorzystać m.in. ze Strefy Aktywnego Życia i w ciekawy i pełen emocji sposób spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi oraz skorzystać z porad ekspertów z zakresy dietetyki. Największą atrakcją wydarzenia dla fanów futbolu była obecność gościa specjalnego finału, Roberta Lewandowskiego – czołowego piłkarza, znanego także z promowania aktywnego stylu życia i zdrowego odżywiania się. Fotorelację z eventu fani amerykańskich sandwiczy mogą znaleźć na FB marki.