MAKRO podczas targów  EuroGastro 2010

Newsy

MAKRO podczas targów EuroGastro 2010

30 marca 2010

MAKRO Cash & Carry już po raz szósty zaprezentowało swoje produkty i usługi podczas targów EuroGastro. Na największym stoisku targów, o powierzchni 380 m², odbyło się 21 pokazów kulinarnych, podczas których można było zobaczyć, jak w praktyce wykorzystać profesjonalne marki dedykowane branży gastronomicznej.
W dniach od 24 do 26 marca goście odwiedzający stoisko MAKRO mogli m.in. obejrzeć kulinarny show, skosztować profesjonalnie zaparzonej kawy i smakowitych deserów, a także poznać najnowsze trendy w nakrywaniu stołu restauracyjnego. Motywem przewodnim tegorocznych targów były produkty spożywcze i przemysłowe z profesjonalnej linii Horeca Select, dedykowanej branży gastronomicznej i hotelarskiej.
Gospodarzami kulinarnego show byli jak zwykle Szefowie Kuchni z Centrum HoReCa, Grzegorz Kazubski i Robert Ciechomski, którzy zaprezentowali najnowocześniejsze rozwiązania stosowane w profesjonalnej kuchni, a także doradzali przy wyborze sprzętu gastronomicznego. Pierwszy pokaz kulinarny pod hasłem „Pizza & Pasta” dedykowany był kuchni włoskiej. Następnie kucharze przyrządzili smakowite dania z wykorzystaniem wołowiny. Nie zabrakło również potraw rybnych, tym razem z łososiem w roli głównej.
Dla gości odwiedzających część barową przewidziano pokazy parzenia kawy. Na bazie produktów marki Rioba utytułowana baristka przygotowywała aromatyczne espresso oraz delikatne latte z syropami smakowymi. Dopełnieniem kawowych popisów były wyjątkowe desery kuszące owocową różnorodnością produktów Horeca Select. Na stoisku barowym pojawiły się także liczne przekąski sygnowane tą marką. W tym roku zaprezentowano nową, odświeżoną odsłonę baru Rioba, co spotkało się z dużym zainteresowaniem gości.
Podczas targów na stoisku MAKRO można było również obejrzeć ekspozycję stołu restauracyjnego oraz bufetowego, przygotowanych przy wykorzystaniu produktów marki H-Line.
Horeca Select, Rioba oraz H-Line to profesjonalne marki stworzone z myślą o branży gastronomicznej i hotelarskiej. Produkty sygnowane tymi markami dostępne są jedynie w sieci MAKRO Cash & Carry.