1 lutego br. w MAKRO Cash & Carry zaczął funkcjonować dział ds. kluczowych klientów, którego głównym zadaniem będzie dbałość o najwyższą jakość współpracy z sieciowymi klientami z sektora HoReCa.
Decyzja o powołaniu zespołu wynika z chęci dostosowania usług firmy do specyficznych potrzeb poszczególnych grup klientów. Za współpracę z klientami profesjonalnymi będzie odpowiadał Leszek Jurczak, który z początkiem lutego br. obejmuje stanowisko menedżera ds. kluczowych klientów. Jego następcą na stanowisku menedżera ds. klientów HoReCa został zaś Maurice Beurskens.
Dodatkowym, nowym narzędziem mającym usprawnić działalność na rzecz klientów z grupy HoReCa jest usługa dowozu, dostępna obecnie w wybranych halach MAKRO. – Atrakcyjne ceny i kompleksowość asortymentu, a także szkolenia i doradztwo gastronomiczne prowadzone przez ekspertów w MAKRO Centrum Rozwoju Firm decydują o popularności naszej firmy wśród klientów HoReCa – mówi Leszek Jurczak. Tworząc zupełnie nowy dział ds. Kluczowych Klientów MAKRO zamierza wzmacniać pozycję lidera polskiego rynku zaopatrzenia gastronomii oraz pozyskiwać nowych, wymagających klientów sieciowych.