6 grudnia br. ruszył w Radomiu czwarty Makro Punkt. Nowy oddział będzie działał jako filia hali w Kielcach. Kolejna w Polsce hala małego formatu, podobnie jak trzy poprzednie, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.
Spośród 4000 produktów dostępnych w Makro Punkcie podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Dodatkowo w ofercie hali znajdą się produkty dla gastronomii, tak by klienci z branży HoReCa mogli szybciej zaopatrywać się w produkty do codziennego prowadzenia biznesu. W hali w Radomiu będą również dostępne podstawowe artykuły biurowe.
Powierzchnia Makro Punktu w Radomiu wynosi 1850 m2. Jest to największa z otwartych do tej pory hal małego formatu.
Pierwszy Makro Punkt rozpoczął działalność w październiku 2009 w Tarnowie. W 2010 otwarto dwa kolejne: 18 maja w Lesznie, a 29 listopada w Słupsku.