1 maja startuje miesięczna kampania outdoroowa Kingi Pienińskiej, która obejmie zasięgiem największe aglomeracje i miasta w Polsce: Szczecin, Trójmiasto, Śląsk, Warszawę, Łódź, Kraków, Katowice, Poznań, Wrocław i Zakopane. – Po dwóch zrealizowanych już w tym roku kampaniach telewizyjnych pod hasłem „Czysty smak Pienin”, przyszedł czas na inny sposób dotarcia do konsumenta końcowego. Outdoorem i to zaplanowanym na szczególny w tym roku maj, chcemy dotrzeć do dużej grupy podróżujących samochodami Polaków. Przed nami aż dwa długie weekendy. Dzięki temu liczymy, że kampania Kingi będzie mocno konkurencyjna w stosunku do rozpoczynających się kampanii telewizyjnych naszych konkurentów – komentuje Katarzyna Glibowska, brand & communications manager marki Kinga Pienińska
Nowością dla marki jest zupełnie nowy przekaz. Odbiorcy zobaczą pięć kreacji z których każda odnosi się do konceptu „jesteś dla mnie ważna/y, więc daję Ci to co najlepsze”. – Postawiliśmy sobie za cel, aby uniknąć prostej ekspozycji produktu czy logo, a jednocześnie pokazać coś autentycznego i odróżniającego się od obecnie realizowanych w outdoorze kampanii. I na tym budować wartość dodaną dla marki. Wyszliśmy z założenia, że człowiek niezależnie od tego kim jest, jakiej jest płci, ile ma lat i czy cokolwiek posiada, zawsze może drugiemu człowiekowi przekazać dobro i troskę. I że te wartości tak naprawdę kryją się w prostych gestach, czyli w ludzkich dłoniach. To coś bardzo archetypicznego, towarzyszącego nam od zawsze. Ludzie podając sobie ręce na powitanie, rodzice kładąc dłonie na głowie dziecka, młodzi trzymając staruszków za ręce przekazują sobie coś niezwykłego, ciepło, coś czego nie da się zmierzyć inaczej jak tylko na poziomie emocji. – dodaje Glibowska
Przekaz opiera się na dużych zbliżeniach na dłonie w sumie pięciu par różnych osób, które przekazują sobie miłość i wzajemną troskę, i butelkę Kingi. Ciepła, jasna kolorystyka grafik dodatkowo wzmacnia odbiór. Autorką zdjęć do kampanii wizerunkowej Kingi Pienińskiej jest Aga Wojtuń z Green Carrot Agency, a za opracowanie graficzne bilbordów odpowiada Dariusz Chrzan, dyrektor kreatywny i artystyczny, m.in. takich agencji jak Sointeractive czy S4. Za zakup kampanii odpowiada dom mediowy Easy Media.