Magda Bulera objęła stanowisko Dyrektora Marketingu i PR Hotelu Blow Up Hall, mieszczącego się w kompleksie Starego Browaru w Poznaniu. Od maja 2024 odpowiada za marketing, komunikację i holistyczną wizję marki, spójną z nową strategią rozwoju hotelu.
Magda Bulera zajmuje się zawodowo tworzeniem strategii i wizerunku dla marek, z czego od ponad 10 lat dla marek luksusowych, a także zarządzaniem projektami łączącymi świat luksusu ze światem sztuki. Posiada międzynarodowe doświadczenie w tym zakresie; wprowadzała do Polski marki Raffles (2018) i Louis Vuitton (2013), prowadziła też projekty dla wielu marek z portfolio grupy LVMH, m.in. dla Hennessy, Krug, Ruinart, Parfums Christian Dior. Ostatnie 2 lata (2021-2023) spędziła w Londynie, pracując jako konsultant w brytyjskim oddziale Moët Hennessy, gdzie zarządzała projektami marketingowymi o charakterze międzynarodowym, w tym m.in. odpowiadała za otwarcie flagowego baru Moët & Chandon Champagne Bar w Harrodsie oraz program dla gości wystawy “Solaire Culture”, zorganizowanej z okazji 250-lecia Veuve Clicquot.
Bardzo się cieszę, że Magda dołączyła do naszego zespołu, wnosząc swoją wizję i doświadczenie, by nadać nowy kierunek marce Blow Up Hall. Wierzę, że z jej wsparciem stworzymy wyjątkowe miejsce na europejskiej mapie hotelowej – mówi Patrycja Pachura Kujawska, Prezes Zarządu Hotelu Blow Up Hall
Z wielką przyjemnością przyjęłam zaproszenie do współtworzenia nowego rozdziału w historii Blow Up Hall. Po serii międzynarodowych wyzwań cieszę się na perspektywę pracy nad polskim, autorskim projektem i możliwość skorzystania z moich najlepszych doświadczeń w branży luksusowej – mówi Magda Bulera, Dyrektor Marketingu i PR Hotelu Blow Up Hall
Butikowy 22-pokojowy Hotel Blow Up Hall został otwarty pod koniec 2008 roku; oferował luksusowy design i kolekcję sztuki w oprawie architektury Starego Browaru, nawiązującej do XIX-wiecznego Browaru Huggera. Nowi właściciele, Patrycja i Maciej Kujawscy, zapowiadają kontynuację unikatowej koncepcji hotelu, wzbogaconej o nową wizję komfortu. Hotel przechodzi aktualnie kompleksowy re-design wnętrz przed ponownym otwarciem jesienią 2024. Nowy Blow Up Hall będzie przyjmował gości w kameralnej atmosferze, w standardzie 5*. Będzie miejscem, w którym gościnność płynnie przenika się ze sztuką, designem, kulinariami i kulturą, zapewniając gościom niezapomniane doznania.