Made otwiera świat na Polskę – od teraz wydarzenia będą miały również wymiar międzynarodowy – w każdej konferencji wezmą udział eksperci z zagranicy. Na spotkaniu we Wrocławiu (29.10) nie zabraknie także Poradnika Restauratora, który jest partnerem medialnym wydarzenia.
Lokalne spotkania liderów branży w 2018 r. przebiegają pod wspólnym hasłem Bądź trzy kroki przed i… zarabiaj. MADE również chce być 3 kroki przed i już na najbliższej konferencji we Wrocławiu wystąpi Hiroshi Tsunoda, projektant pochodzący z Japonii, żyjący i pracujący od lat w Barcelonie. Opowie on o roli designu w restauracjach, a także o rosnącej sile sztuki w biznesie. Tsunoda wystąpi na wrocławskiej scenie wraz z Adamem Fecenecem, managerem Dajar Horeca.
W czasie prelekcji podzieli się światowymi trendami oraz wskaże, na jakie elementy należy zwrócić uwagę podczas projektowania przestrzeni i doświadczenia restauracyjnego. Hiroshi brał udział w wielu międzynarodowych debatach i wydarzeniach poświęconych designowi, m.in. DesignAct (Moskwa), The Formica Workshop (Miami), The Hangzhou International Design Festival (Chiny), The Design of New Business Ideas (Madryt) oraz wielu innych – nie zabraknie więc inspiracji i innowacji ze świata.
O tym, czym teraz żyje świat gastronomii za granicą, czy warto śledzić światowe trendy w tej branży i które z pomysłów warto spróbować przenieść na grunt polski, mówić będzie Hanna Wencka (Aviko).
MADE Restaurant Wrocław – szczegóły programu – nie przegap!
Wrocław, Trójmiasto, Poznań, Kraków i Warszawa. Jako jedyne na rynku wydarzenie MADE Restaurant ma wymiar lokalny i obejmuje całą Polskę. Jest mocno merytorycznie, szczegółowo, lokalnie i networkingowo. Na wrocławskiej scenie hotelu Double Tree by Hilton staną eksperci i liderzy branży, gotowi podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z każdym, kto chce być trzy kroki przed konkurencją…
• Dzięki odpowiedniej motywacji. Jakie znaczenie dla powodzenia biznesu ma pasja i zaangażowanie? Na to pytanie odpowiedzi szukać będą: Tomasz Habdas oraz Katarzyna Derdzińska (MADE Progress) i Agnieszka Małkiewicz (MADE Restaurant). Jak zmotywować i zatrzymać najlepszego kelnera? Czy kelner-student to naprawdę samo zło? Czy millenialsów motywują tylko pieniądze? Dyskutować będą: Anna Zielińska (Zamek Topacz), Sławomir Sochaj (Winicjatywa, Ferment), Sylwester Szymczak (Przystań & Marina), Katarzyna Porada (Kofeina 2.0), Grzegorz Wejer (Winne Pola).
• W zarządzaniu biznesem. Czy prowadzenie analizy kosztów, zysków, strat, przychodów w restauracji to zbędna buchalteria, czy konieczność? Kiedy oszczędzać, a kiedy zainwestować? O tym mówić będą: Katarzyna Derdzińska (MADE Progress), Tomasz Habdas (MADE Progress) oraz czołowi przedsiębiorcy: Maciej Nowaczyk (La Maddalena, Mama Manousch), Maciej Knyrek (Hospitality Consulting) oraz Przemysław Błaszczyk (Mañana Bistro & Wine Bar, Novo), Piotr Sroczyński (Winterhalter).
• W marketingu. Czy CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) to jedynie „zabieg” marketingowy, czy prawdziwa wartość dodana dla naszego konceptu? O tym mówić będzie Katia Roman-Trzaska (Fundacja „Samodzielność od kuchni”). Pojawi się również modny temat storytellingu (Agnieszka Małkiewicz, MADE Restaurant) i pochylimy się nad strukturą budżetu w gastro-marketingu. Porozmawiamy o fine diningu w Polsce – relację z wizyty studyjnej w SENSES na kolacji MADE Travel by Liebherr przedstawi Jolanta Jurkowlaniec (Dinette). Magdalena Nawrocka (mProfi) opowie o sposobach miarodajnego zbierania opinii gości restauracji. Piotr Staszczyński (Pasibus) pokaże, w jaki sposób prowadzić z klasą social media, a Agnieszka Szydziak (Have a Bite) wraz z najbardziej wpływowym wrocławskim blogerem, Piotrem Gładczakiem (Wrocławskie podróże kulinarne), dziennikarzem Michałem Hamburgerem (Radio Wrocław) oraz Bartkiem Deryło (Krasnolód) pokażą, jak wykorzystać siłę influencerów, aby uczciwie i skutecznie promować restaurację.
DOŁĄCZ DO MADE RESTAURANT I BĄDŹ TRZY KROKI PRZED W BIZNESIE GASTRONOMICZNYM!
Link do pełnego programu: https://maderestaurant.pl/konferencja-gastronomiczna-wroclaw/