Po wiosennych spotkaniach w Poznaniu i Krakowie, przyszedł czas na jesienną odsłonę projektu. Już 29 października we Wrocławiu spotkają się ci spośród przedstawicieli branży Horeca na Dolnym Śląsku, którzy chcą być 3 kroki przed innymi i… zarabiać. Biznesowa platforma gastronomiczna Made Restaurant to przestrzeń wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń między liderami branży hospitality w kluczowych regionach w Polsce. Partnerem organizacyjnym wydarzenia został hotel Double Tree by Hilton.
Marzenie o posiadaniu własnej restauracji jest powszechne, a prowadzenie biznesu restauracyjnego wydaje się proste. Jednak w wielu wypadkach rzeczywistość rynkowa w bolesny sposób weryfikuje marzenia. Zgodnie z myślą przewodnią cyklu MADE Restaurant w 2018 roku: „Biznes każdej firmy zaczyna się i kończy na mocnej analizie. Jeżeli firma nie umie wyciągnąć wniosków z faktów dotyczących własnej działalności i decyzje podejmuje jedynie na powierzchownych informacjach i intuicji, w ostatecznym rozrachunku zapłaci za to wysoką cenę.” Bill Gates
Program wrocławskiego spotkania MADE Restaurant powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, po analizie potrzeb tego konkretnego rynku. Na wrocławskiej scenie hotelu Double Tree by Hilton staną praktycy z zauważalnymi sukcesami na koncie, gotowi podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Program wydarzenia został podzielony na następujące bloki tematyczne:
Bądź 3 kroki przed… Dzięki motywacji. W ramach tego bloku porozmawiamy m.in. o popularnym temacie znaczenia pasji w poszukiwaniu motywacji do działania (Tomasz Habdas, W szczytowej formie), oraz o tym, jak zmotywować i zatrzymać najlepszego kelnera (Agnieszka Małkiewicz, Katarzyna Derdzińska, MADE)
Bądź 3 kroki przed w… Zarządzaniu biznesem. W tym bloku pojawią się tematy związane z finansami. Czy prowadzenie analizy kosztów, zysków, strat, przychodów w restauracji, często otwieranej jako spełnienie marzenia to zbędna buchalteria, czy konieczność? Jak sprawić, by nasz koncept nie dołączył do niechlubnych statystyk mówiących, że 9 na 10 restauracji przetrwa zaledwie 2 lata? O tym mówić będą m.in. Katarzyna Derdzińska (MADE Progress), Tomasz Habdas (MADE Progress), Maciej Nowaczyk (La Maddalena, Mama Manousch) i …
Bądź 3 kroki przed dzięki… Znajomości trendów. Podczas tego bloku słuchacze będą mieli okazję poznać trendy w europejskiej gastronomii – czy staną się one inspiracją możliwą do wdrożenia w swoim biznesie? Czym teraz żyje i co je świat gastronomii? Czy każda z inspiracji i każdy z trendów jest możliwy do przełożenia na polski rynek i czy warto podążać za trendami?
Bądź 3 kroki przed w… Marketingu. Podczas wystąpień w ramach tego bloku porozmawiamy o aspekcie CSR w gastronomii. Czy CSR to jedynie „zabieg” marketingowy, czy prawdziwa wartość dodana dla naszego konceptu? O tym mówić będzie Katia Roman (Fundacja „Samodzielność od kuchni”). Pojawi się również temat storytellingu (Agnieszka Małkiewicz, MADE) oraz niestandardowych działań marketingowych (projekt MADE Travel by Liebherr). Magdalena Nawrocka (mProfi) opowie o sposobach miarodajnego zbierania opinii gości restauracji, Piotr Staszczyński (Pasibus) pokaże, w jaki sposób prowadzić z klasą social media, a Agnieszka Szydziak (Have a Bite in Wro) wraz z najbardziej wpływowym wrocławskim blogerem, Piotrem Gładczakiem (Wrocławskie podróże kulinarne) i Michałem Hamburgerem (Radio Wrocław) pokażą, jak wykorzystać siłe influencerów, aby uczciwie i skutecznie promować restaurację.
Poradnik Restauratora jest partnerem medialnym tego wydarzenia.
Więcej: https://maderestaurant.pl/konferencja-gastronomiczna-wroclaw