LOT Catering rozpoczął współpracę z agencją interaktywną Ideacto. Działania, prowadzone głównie w ramach mediów społecznościowych, mają na celu wzrost świadomości nowej marki – Biscuiterie.
LOT Catering intensyfikuje swoje działania na rynku naziemnym. Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, Spółka rozbudowała swoje dotychczasowego portfolio o nowe marki, w tym Biscuiterie, której specjałem są muffiny. Miłośnicy słodkości mogą wybierać spośród 30 odmian, włączając w to smak wytrawny. Za działania marketingowe dla Biscuiterie w Internecie odpowiada agencja interaktywna Ideacto. Cały projekt realizowany jest pod ścisłym nadzorem biura marketingu LOT Catering.
Biscuiterie to nowoczesna marka skierowana do ludzi młodych, aktywnych i niebanalnych, dlatego głównym kanałem komunikacyjnym z obecnymi oraz potencjalnymi klientami stał się serwis społecznościowy Facebook.com (http://www.facebook.com/BiscuiteriePL). Przy pomocy serwisu prowadzone są stałe działania konkursowe oraz informacyjne (m. in. dotyczące nowych promocji oraz nowości w ofercie produktowej). W przyszłości planowane jest wykorzystanie aplikacji Facebook Places, dzięki której wielbiciele wyrobów cukierniczych po zameldowaniu się w punkcie Biscuiterie, za pomocą urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu, będą nagradzani muffinami oraz rabatami na zakupy.