Lipton Ice Tea w restauracjach Sphinx

Newsy

Lipton Ice Tea w restauracjach Sphinx

21 lipca 2014

W maju br. marka Lipton Ice Tea wprowadziła kompleksowy program Lipton Ice Tea Perfect Serve dedykowany 500 wyselekcjonowanym lokalom z branży HoReCa. Głównym partnerem programu w rynku zorganizowanej HoReCa została sieć znanych restauracji Sphinx, która do swojej letniej oferty „Nowości z przyjemnym orzeźwieniem” wprowadziła perfekcyjnie podaną Lipton Ice Tea.

Program Lipton Ice Tea Perfect Serve, którego istotą jest budowanie przyzwyczajeń konsumentów do łączenia Lipton Ice Tea z posiłkami, doskonale wpisuje się w letnie menu restauracji Sphinx. Schłodzona Lipton Ice Tea o smaku herbaty Lipton i soczystych owoców, perfekcyjnie podana w specjalnych szklankach prezentuje się wyjątkowo apetycznie i doskonale orzeźwia w letnie dni.

Dodatkowo, unikalny smak Lipton Ice Tea doskonale komponuje się z daniami z nowej, letniej oferty restauracji Sphinx, co pozwala podkreślić ich smak i aromat.

– Orzeźwiająca Lipton Ice Tea doskonale komponuje się z nową, letnią ofertą dań w restauracjach Sphinx. Cieszymy się, że program Lipton Ice Tea Perfect Serve dynamicznie się rozwija, i że zyskał kluczowego gracza na rynku zorganizowanej HoReCa, jakim jest Sphinx. Dzięki tak cennej współpracy program Perfect Serve zyskuje jeszcze większą skalę oraz widoczność, a klienci mogą cieszyć się orzeźwiającym smakiem Lipton Ice Tea podczas letnich posiłków – powiedziała Katarzyna Waszkiewicz, Assistant Brand Manager Lipton Ice Tea.

Celem programu Lipton Ice Tea Perfect Serve jest budowanie przyzwyczajeń konsumenckich w lokalnym rynku HoReCa oraz w restauracjach Sphinx, związanych z konsumpcją Lipton Ice Tea podczas posiłku. Od połowy maja br. dla obsługi lokali, które przystąpiły do Programu, są organizowane szkolenia prowadzone przez ambasadorów Lipton Ice Tea, podczas których można zapoznać się z wytycznymi „Perfect Serve” oraz wskazówkami dotyczącymi sprzedaży. Dodatkowo partnerzy programu są wspierani przydatnymi materiałami, takimi jak podkładki, szklanki oraz mieszadełka Lipton Ice Tea. Oprócz tego otrzymują materiały POS (Point of Sale), takie jak plakaty, standy na stoliki, notesy dla kelnerów czy wkładki do kart menu, które komunikują klientom zalety Lipton Ice Tea oraz przedstawiały perfekcyjny sposób podawania napoju.

Program „Perfect Serve” jest wspierany wieloma aktywnościami skierowanymi do konsumentów na profilu Lipton Ice Tea na Facebooku. Dodatkowo od lipca trwa konkurs dla lokali biorących udział w Programie Perfect Serve – „Golden Standard”. Od lipca do sierpnia br. lokale uczestniczące w Programie Perfect Serve odwiedzi tajemniczy klient, który oceni trzy kluczowe kwestie związane z programem. Właściciele najlepszych lokali otrzymają atrakcyjne nagrody.