Lavazza oficjalną kawą Juventusu

Wydarzenia

Lavazza oficjalną kawą Juventusu

09 września 2020

Umowa obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych, takich jak widoczność marki Lavazza na stadionie Allianz podczas meczów Serie A i Coppa Italia oraz w Centrum Treningowym Juventus, działania w mediach społecznościowych, komunikację digital oraz wykorzystanie logo w komunikacji ATL i BTL.

Partnerstwo obejmie również pierwszą drużynę kobiet Juventusu, która od momentu powstania utrzymuje mistrzostwo Włoch oraz świat eSportu dzięki działaniom z drużyną Juventus eFootball.

Umowa obejmuje także wyłączną sprzedaż kawy Lavazza we wszystkich kawiarniach i salonach gościnnych na Allianz Stadium w Turynie (na którym znajdują się również kawiarnie Lavazza); korzystanie z automatów Lavazza we wszystkich Sky boxach stadionu, a także prawo do dostarczania kawy do Hotelu J.

– Jesteśmy szczególnie dumni z podpisania wieloletniego partnerstwa z kultową włoską marką o międzynarodowym zasięgu, jaką jest Juventus, która podobnie jak my pochodzi z Turynu i wiąże się z ważnym dziedzictwem rodzinnym – powiedział Sergio Cravero, dyrektor marketingu Lavazza. – Sport to jeden ze strategicznych filarów naszej marki w promowaniu prawdziwej kultury włoskiej kawy na całym świecie i docieraniu do szerokiego grona pasjonatów. Jestem pewien, że ta współpraca będzie niezwykle owocna w przekazywaniu wspólnych wartości, takich jak dążenie do doskonałości oraz zdolność do wprowadzania innowacji i inspirowania ludzi, co sprawi, że świat Juventusu będzie jeszcze bardziej wyjątkowy, dzięki najwyższej jakości kawie Lavazza.

Przez lata Lavazza była partnerem jednych z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na świecie. W tenisie jest to jedyna marka z sektora żywności i napojów, która sponsorowała wszystkie cztery turnieje Wielkiego Szlema (US Open, Wimbledon, Roland Garros, Australian Open). W piłce nożnej Lavazza jest znana na całym świecie i podziwiana ze względu na partnerstwa z prestiżowymi klubami i projekty charakteryzujące się trzema wspólnymi mianownikami: poświęceniem, autentycznością i innowacyjnością. W 2018 roku Lavazza postanowiła zwrócić się do milionów fanów Premier League na podstawie długoterminowych umów, na mocy których była Oficjalnym Partnerem Kawowym Arsenalu oraz Liverpoolu – dwóch z najbardziej prestiżowych klubów piłkarskich w Wielkiej Brytanii.