Lagardère Travel Retail w Polsce: Nowe punkty na lotnisku w Poznaniu

Aktualności

Lagardère Travel Retail w Polsce: Nowe punkty na lotnisku w Poznaniu

Lagardère Travel Retail w Polsce po raz kolejny odświeży ofertę komercyjną lotniska w Poznaniu. Tym razem w ramach master koncesji zajmie się przebudową strefy ogólnodostępnej, w której pojawią się nowe koncepty: 1Minute Smacznego! i Salad Story. To kolejny etap współpracy operatora z portem, która trwa nieprzerwanie od 24 lat.

W ramach przebudowy strefy ogólnodostępnej Lagardère Travel Retail w Polsce poszerzy ofertę foodservice’ową lotniska: przekształci 1Minute na 1Minute Smacznego! z dodatkową strefą konsumpcji i ogródkiem sezonowym oraz otworzy nowy lokal pod marką Salad Story. 1Minute Smacznego! to autorska marka operatora, która zadebiutowała kilka lat temu jako pierwszy foodvenience w Polsce. Dynamicznie się rozwija i świetnie odpowiada na potrzeby pasażerów, oferując szybkie, a przy tym smaczne i jakościowe posiłki przygotowywane na miejscu ze świeżych produktów. Z kolei Salad Story to świetnie znana konsumentom sieć szybkiej obsługi serwująca zdrową żywność. Lokal w Poznaniu będzie już 4. działającym w przestrzeni lotniskowej i prowadzonym przez Lagardère Travel Retail w Polsce w ramach współpracy franczyzowej z marką. Oba koncepty doskonale odpowiadają na potrzeby współczesnych klientów w drodze.

Nasza strategia komercjalizacji ma na celu zaspokojenie potrzeb pasażerów i klientów lotniska w obliczu wzrastającego ruchu. Jestem przekonany, że pasażerowie odwiedzający port w Poznaniu docenią ofertę, którą dla nich przygotowaliśmy. Tworząc ją, korzystaliśmy z doświadczeń budowlanych nie tylko w travel retail, ale też w innych segmentach rynku, w których jesteśmy obecni i również intensywnie rozwijamy portfolio –  mówi Andrzej Kacperski, prezes zarządu Lagardère Travel Retail w Polsce.

W strefie ogólnodostępnej nie zabraknie też konceptów dobrze już znanych pasażerom lotniska Poznań-Ławica, czyli sklepu znanej międzynarodowej marki Relay oraz kawiarni So Coffee. Oferta Lagardère Travel Retail w Polsce to zawsze połączenie międzynarodowych marek i lokalnych konceptów.

Pierwsze efekty wieloetapowej przebudowy zaczynają już być widoczne. Jesteśmy w trakcie realizacji wielowymiarowego projektu, który ma na celu poprawić komfort i jakość usług dla naszych pasażerów oraz dostosowanie infrastruktury Portu do rosnącego ruchu lotniczego i oczekiwań podróżujących z naszego lotniska. Już wkrótce zaprosimy naszych Pasażerów do zupełnie nowych powierzchni gastronomicznych. Dzięki tej zmianie Pasażerowie będą mieli możliwość znacznie większego wyboru oraz spędzenia czasu w bardziej komfortowych warunkach przed podróżą. Modernizacja naszego Portu jest inwestycją w przyszłość. Otwieramy się na nowe możliwości i robimy wszystko, by każda podróż zaczynała się u nas w najlepszych warunkach. Czekają nas kolejne etapy przebudowy i mamy nadzieję, że nowe przestrzenie zdadzą egzamin – mówi Grzegorz Bykowski, prezes Portu Lotniczego Poznań-Ławica.

Jedną z istotnych zmian trwającej przebudowy Portu jest odświeżenie i poszerzenie przestrzeni komercyjnych w strefie ogólnodostępnej. Kluczowym jest dla nas, by zadbać o potrzeby pasażerów i mocno uatrakcyjnić dzisiejszą ofertę gastronomiczną, podążając za obecnymi trendami i standardami dużych regionalnych lotnisk. Niezmiernie cieszy nas współpraca z tak doświadczonym partnerem jak Lagardere Travel Retail, jestem pewna, że zaproponowane nowe formaty przypadną do gustu odwiedzającym, dbając o różnorodność i jakość smaków oraz nowoczesny charakter przestrzeni, jednocześnie uprzyjemniając czas spędzony na poznańskim lotnisku – mówi Magdalena Pawelczyk, Dyrektor Marketingu i Handlu Port Lotniczy Poznań-Ławica.

Źródło: Lagardère Travel Retail