21 – 23 marca br. w Poznaniu i Warszawie odbędą się kursy kulinarne, stanowiące kolejny etap kampanii promującej hiszpańskie dziedzictwo kulinarne „ORIGINAL FLAVORS. THE MEDITERANEAN ESSENCE”. Akcja współfinansowana jest przez Unię Europejską i Ministerstwo Rolnictwa Hiszpanii. W ramach programu swoje produkty promują organizacje Chronionych Nazw Pochodzenia Beana, Ribera del Duero i Fundacja Szynki Serrano.
Kursy prowadzone będą pod okiem specjalistów z Hiszpanii i poza prelekcjami obejmą:
– degustację oliwy z oliwek Baena
– degustację win Ribera del Duerro
– pokazy krojenia i degustację szynki Serrano
Gościem specjalnym spotkań będzie znany szef kuchni Fernando del Cerro z hiszpańskiej restauracji Casa José utytułowanej gwiazdką Michelin.
Harmonogram spotkań:
21 marca godz. 11:00 – kurs w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu
22 marca godz. 10:00 – kurs w Wyższej Szkole Hotelarstwa Gastronomii i Turystyki w Warszawie
22 marca godz. 16:00 – seminarium w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
23 marca 2012 godz. 12:00 – pokaz dla dziennikarzy w Wydawnictwie Edipresse
Kursy dedykowane są studentom szkół hotelerskich, profesjonalistom z branży restauracyjnej i przedstawicielom mediów.
Kampania ma na celu pokazanie, że promowane produkty o chronionej nazwie pochodzenia posiadają atrybuty lub szczególne cechy jakościowe, które odróżniają je od pozostałych produktów tego samego gatunku. Ponadto, są one gwarancją jeśli chodzi o metody produkcji i przetwarzania oraz kontrolę jakości.
Organizatorem kampanii jest hiszpańska Agencja Gaia Communicacion.
Za koordynację działań w Polsce odpowiada Agencja Reklamowa Orangeblue.
Szczegółowych informacji udziela: Anna Sołtysiak +48 726 217 217 anna.soltysiak@orangeblue.pl