21 kwietnia br. w MAKRO Centrum Rozwoju Firm odbył się pokaz kulinarny Grzegorza Kazubskiego pod hasłem „Kuchnia w komplecie”. Motywem przewodnim prezentacji była Horeca Select – profesjonalna marka dedykowana branży hotelarsko-gastronomicznej.
Szef kuchni MAKRO Centrum Horeca przygotował na bazie produktów, sygnowanych marką Horeca Select krem z pomidorów z kwaśną śmietaną, stek z łososia norweskiego na ananasowym chatneyu oraz pizzę. W między czasie tłumaczył, w jaki sposób umiejętnie wykorzystać składniki spożywcze oraz sprzęty i akcesoria tej marki.
Horeca Select to profesjonalna linia starannie wyselekcjonowanych produktów spożywczych oraz artykułów przemysłowych potrzebnych do prowadzenia lokalu gastronomicznego, czy firmy cateringowej. Markę cechuje wysoka jakość, precyzyjny dobór produktów, odpowiednie rozmiary opakowań oraz konkurencyjne ceny. Linia dedykowana klientom z sektora gastronomiczno-hotelarskiego obejmuje 280 produktów i jest nieustannie rozwijana. Produkty dostępne są wyłącznie w MAKRO Cash & Carry.