Kuchnia Mistrzów ? Targi Gastro-Hotel

Newsy

Kuchnia Mistrzów ? Targi Gastro-Hotel

05 października 2011

5-7 października br. podczas Targów Gastro-Hotel we Wrocławiu, członek Fundacji Klubu Szefów Kuchni – Waldemar Hołówka wraz z zespołem znanych szefów kuchni, zaprasza na innowacyjną Kuchnię Mistrzów.

Kuchnia Mistrzów będzie wydzielona strefą, której przygotowana przez przedstawicieli Zamku w Baranowie Sandomierskim i Zamku w Dubiecku aranżacja, przeniesie zaproszonych gości w zamkowy świat, stając się tłem wykwintnej kuchni.

Za tą ostatnią odpowiada ekspert kulinarny Waldemar Hołówka wraz z zespołem znanych szefów kuchni: Januszem Pyrą z Zamku w Dubiecku, Markiem Łukasiewiczem szefem Kuchni z Zamku w Baranowie Sandomierskim oraz Przemysławem Wielochem szefem kuchni z Restauracji JAN w Bełchatowie. Zespół kucharzy przygotuje – na sprzęcie i produktach dostarczonych przez wspierające projekt firmy i organizacje – dania kuchni myśliwskiej. Potrawy serwowane będą gościom zaproszonym na spotkania biznesowe i rozmowy na tematy związane z branżą.

Do Kuchni Mistrzów na dyskusję o gastronomi, hotelarstwie i najnowszych trendach rynkowych przy wykwintnym poczęstunku zapraszamy wszystkich zawodowo związanych z branżą HoReCa, a zwłaszcza kucharzy, przedstawicieli organizacji kulinarnych, restauratorów oraz hotelarzy. Bez wątpienia „Kuchnia mistrzów” stanie się doskonałą platforma wymiany myśli, komunikacji i transakcji biznesowych. Zapraszamy!

Ewoluujący rynek, zmieniające się trendy, rosnące wymagania klientów i operatorów rynku, a także przedefiniowanie roli targów i ich znaczenia w komunikowaniu się na linii B2B i B2C stały się inspiracją dla poszukiwania i implementacji kreatywnych rozwiązań, które są w stanie sprostać wymaganiom wystawców i gości targów Gastro-Hotel. Rozwiązaniem jest projekt nazywany przez organizatorów mianem „Kuchni Mistrzów”.

Idą Kuchni Mistrzów jest stworzenie na targach Gastro-Hotel miejsca wymiany myśli, uwag i spostrzeżeń, a także platformy biznesowej, na której odbywać się może prezentacja rozwiązań, produktów i usług na zasadach znanych z cross-sellingu, prezentacji kontekstowej oraz innych zaawansowanych, nowoczesnych narzędzi marketingowych, sprzedażowych i Public Relations.

Szczegółowy program na www.gastro-hotel.pl