19 marca zapraszamy na biznesową konferencję szkoleniową Made Restaurant, podczas której w gronie najprężniej działających lokalnych praktyków – restauratorów, szefów kuchni, managerów, sommelierów, dostawców oraz mediów – zaprezentujemy metody, które pozwolą być 3 kroki przed w biznesie gastronomicznym. W obszarze szeroko pojętego zarządzania restauracją zejdziemy do poziomu detalu, aby sprawdzić, gdzie leży źródło sukcesu finansowego. Podzielimy się danymi, faktami i dobrymi praktykami w gronie tych, którzy odnoszą sukcesy w Polsce Zachodniej. Poradnik Restauratora jest patronem medialnym tego wydarzenia.
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WYDARZENIU
zdobędziesz wiedzę na temat aktualnych trendów w biznesie gastronomicznym w Polsce i na świecie poznasz kluczowe wg praktyków czynniki sukcesu w gastronomii spotkasz samych praktyków – naszych ekspertów skupimy się na 4 obszarach rozwoju biznesu gastronomicznego: HR, marketing, sprzedaż i finanse poznasz najbardziej newralgiczne punkty zarządzania restauracją pokażemy najbardziej użyteczne wskaźniki mierzące skuteczność Twoich działań w restauracji dowiesz się, jak budować markę firmy z naciskiem na markę dobrego pracodawcy dowiesz się, czym jest marka pracodawcy w branży gastronomicznej i dlaczego warto o nią dbać pokażemy, jak dzięki przemyślanej strategii prowadzić najtańsze i najskuteczniejsze działania marketingowe przyciągające gości do restauracji przedstawimy, jak dzięki mądrej współpracy z dostawcami można zwiększyć dochody poznasz argumenty za i przeciw podróżom kulinarnym – czy to fanaberia, czy konieczność?
Dostaniesz wiedzę praktyczną o zarządzaniu przedsiębiorstwem gastronomicznym połączoną z psychologią biznesu, w której się specjalizujemy poznasz wartościowe osoby i nawiążesz nowe relacje biznesowe poznasz zasady bycia liderem i dobrym przywódcą znajdziesz się w gronie osób, które świadomie kształtują rzeczywistość biznesową swojego regionu weźmiesz udział w dyskusjach w gronie liderów branży gastronomicznej.
PROGRAM KONFERENCJI
Program konferencji powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, w odpowiedzi na potrzeby biznesowe rynku.
od 9:30
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
10:00 – 10:30
STARTUJEMY Z DOBRĄ ENERGIĄ
Agnieszka Małkiewicz & Katarzyna Derdzińska, MADE
Ewa Voelkel-Krokowicz, Concordia Design
TAKTYKA NETWORKINGU
warsztat
Katarzyna Derdzińska, MADE
10:30 – 11:00
RAPORT MADE 2018 – BĄDŹ 3 KROKI PRZED czytaj opis
Kierunki zmian i rozwoju w gastronomii, inspiracje i ich przełożenie na biznes. Polska i świat.
prezentacja
Anna Szczotka & Natalia Grzybicka, MADE
11:00 – 11:30
3 KROKI PRZED W SERWISIE – NOWA GENERACJA KELNERÓW czytaj opis
DO USŁUG – NOWI KELNERZY – wprowadzenie do ogólnopolskiej kampanii promującej zawód kelnera i podnoszącej jakość serwisu w restauracjach
wstęp
Agnieszka Małkiewicz & Katarzyna Derdzińska, MADE
O nowej jakości w polskim serwisie – system wynagrodzeń i premiowanie, wiedza i praktyka, zaangażowanie i doświadczenie gościa
dyskusja
Łukasz Okuniewicz, Kelner, Fat Buddha Restaurant and Lounge
Michał Kuter, Szef kuchni, Właściciel, A nóż widelec
Arkadiusz Radtkowski, General Manager, Weranda Family
Adam Pawłowski, Master Sommelier
O nowej usłudze – MADE Progress W SERWISIE
Agnieszka Małkiewicz, MADE
11:30 – 12:00
NETWORKING W PRAKTYCE
nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja
12:00 – 13:15
3 KROKI PRZED W PARTNERSTWIE czytaj opis
Dostawcy – partnerzy w biznesie i rozwoju pracowników – szanse i zagrożenia, systemy bonusowe, wsparcie marketingowe, grupy zakupowe
debata
Jarosław Walczyk, Prezes Fundacji Szefów Kuchni, szef kuchni, właściciel Pink Lobster
Aleksandra Batko, Dyrektor ds. Sprzedaży B2B, AGED
Tomasz Sawzdargo, Prezes, Grupa Zakupowa HoReCa GGZ, wykładowca SGH
Marcin Czurak, Dyrektor ds. Sprzedaży Krajowej, Aviko
Przemysław Szymankiewicz, Dyrektor ds. Klientów Kluczowych, Winterhalter
13:15 – 14:15
LUNCH & NETWORKING W PRAKTYCE
nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja
14:15 – 15:15
3 KROKI PRZED W ZARZĄDZANIU BIZNESEM czytaj opis
prelekcja
PRAWO – Prawo pracy w gastronomii
Wojciech Wlazło, Adwokat
FINANSE – nie LICZYSZ, nie ZARABIASZ – nie MIERZYSZ, nie ZARZĄDZASZ
Tomasz Habdas, Trener & Konsultant, MADE
HR – Marka pracodawcy a marka firmy
Katarzyna Derdzińska, MADE
O nowej usłudze – MADE Progress SKUTECZNY MANAGER i FINANSE
Tomasz Habdas & Katarzyna Derdzińska, MADE
15:15 – 16:15
3 KROKI PRZED W MARKETINGU czytaj opis
prelekcje z gośćmi
Filmy w gastronomii – wydatek, fanaberia, czy konieczność?
Bartosz Dziamski, Dziamski Studio
Storytelling – marketing opowiedziany ze smakiem
Mateusz Sarnowski, Gospodarz, Szef kuchni, Przyjemność, Mati Pichci
Pracownicy w social media – szansa czy zagrożenie?
Krzysztof Gorecki, InMarketing
Kooperacja – poznańscy kucharze, razem czy osobno? Jak zrobić wydarzenie z sensem?
Sergiusz Hieronimczak, Szef kuchni, Bee Jay’s
Ernest Jagodziński, Szef kuchni, Właściciel, Autentyk – kuchnia i ludzie
O nowej usłudze – MADE Progress W MARKETINGU
16:15 – 16:45
NETWORKING W PRAKTYCE
nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja
16:45 – 17:15
3 KROKI PRZED W GASTRONOMII HOTELOWEJ czytaj opis
HOTELARSTWO – najskuteczniejsze praktyki budowania przewagi rynkowej dzięki restauracji
dyskusja
Jacek Wieczorek, Dyrektor gastronomii, City Park Hotel & Residence
Dawid Łagowski, Szef kuchni, Pałac Mierzęcin
Piotr Stopczyński, Enolog, Winnica Pałacu Mierzęcin
Małgorzata Walczak, Kierownik marketingu, Młyńska 12
17:15 – 18:00
MADE TALKS – MADE TRAVEL
Świat stoi otworem, więc posłuchajmy.
case studies
Z GWIAZDKĄ Z BARI PRZEZ PARYŻ DO WARSZAWY – fine dining to szansa czy utopia biznesowa? | Krzysztof Janiszewski, Właściciel restauracji SENSES nagrodzonej gwiazdką Michelin
FINE DINING WEEK – Oswajanie kuchni premium | Paweł Światczyński, Restaurant Week, Fine Dining Week
Z WARSZAWY DO BERLINA – Supper Club, czyli pomysł na biznes i promocja Polski w jednym | Julia Bosski von Poniatoski, Polish Thursday Dinners / Cultural Networking and Fine Dining
Z LONDYNU DO SZANGHAJU – kluczowe trendy w architekturze gastronomicznej –
pop & fine dining | Łukasz Kos, Architekt i właściciel międzynarodowej pracowni Four O Nine
O nowej usłudze – MADE Travel
Natalia Grzybicka, MADE
18:00
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
19:00