27 listopada w Galerii Młociny otwarta zostanie kolejna restauracja Popeyes.
Warszawiacy, pomimo bogatej oferty restauracyjnej, przyjęli nas z dużym entuzjazmem, a nasze dania zasmakowały im tak bardzo, że wciąż do nas wracają. Z tym większą radością zapraszamy ich do jednej z fajniejszych przestrzeni food courtowej w Polsce, która mieści się Galerii Młociny – mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Popeyes. – Tak jak wszystkie nasze dania Popeyes przygotowujemy z dużą starannością, zgodnie z ideą “slow preparing fast serving”, tak kolejnym restauracjom nadajemy wyjątkowy charakter, przywołujący atmosferę Nowego Orleanu, co potwierdzają osoby, które były z nami na dotychczasowych otwarciach.
Galeria Młociny od początku swojej historii buduje ofertę w oparciu o koncepty, które są wyczekiwane przez klientów. Spragnieni nowości, każdorazowo doceniają otwarcia sklepów i lokali nietuzinkowych marek, które w ramach swojej strategii ekspansji stawiają właśnie na nasz obiekt. Pod koniec listopada po raz kolejny zaskoczymy klientów Galerii Młociny, uzupełniając strefę Spotkania i Dania o restaurację Popeyes. Oferta luizjańskich smaków, która cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, będzie doskonałym dopełnieniem dla obecnych lokali serwujących dania kuchni całego świata – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP, firmie będącej współwłaścicielem i zarządcą Galerii Młociny.
Popeyes® powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany.