Wraz z początkiem 2013 roku, sieć Focus Hotels wprowadziła gruntowne zmiany w swojej strukturze. Do zarządu spółki weszły dwie nowe osoby – Łukasz Płoszyński oraz Farid Belkhodja. Na stanowiskach kierowniczych również nastąpiły zmiany. Do firmy dołączyły osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży hotelarskiej. Dodatkowo firma utworzyła centralne biuro sprzedaży i marketingu w Warszawie, które będzie kierowało grupą wszystkich obiektów. Wszelkie zmiany mają na celu efektywny rozwój sieci na polskim rynku.
Sieć Focus Hotels, należąca do grupy kapitałowej Makrum S.A., zdecydowała się na gruntowne zmiany personalne w spółce. Stanowisko dyrektora operacyjnego objął Farid Belkhodja, który poprzednio był dyrektorem w gdańskim hotelu Focus. Jeszcze wcześniej pracował on siedem lat dla grupy Accor a uprzednio był dyrektorem wykonawczym pionu obsługi abonentów w Canal+. Za działania sprzedażowo-marketingowe oraz opracowywanie budżetów finansowych odpowiadał będzie Łukasz Płoszyński, który pracował wcześniej dla grupy Accor oraz Vienna International. Obaj panowie weszli zarazem do zarządu spółki, będąc teraz jej członkami.
– Wierzę, że obecny zespół ludzi który zbudowaliśmy, pozwoli nam na osiągnięcie naszych najważniejszych celów. Są to osoby z ogromnym doświadczeniem, które pracowały dla międzynarodowych sieci hotelowych. Dzięki ich pomocy chcemy przyspieszyć prędkość rozwoju sieci na polskim rynku i w przyszłości stać się liderem w branży hoteli Eco&Budget- mówi Rafał Jerzy, prezes sieci Focus Hotels.
Spółka zdecydowała się także na stworzenie centralnego biura sprzedaży i marketingu w Warszawie. Siedziba znajduje się w jednym z biurowców przy ulicy Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Celem jej powstania jest skuteczniejsze i sprawniejsze zarządzanie obiektami hotelowymi.
– Uważamy, że powstanie biura w stolicy to duży krok na przód dla całej sieci. Dzięki temu scentralizujemy działania, co przełoży się na lepsze wsparcie dla poszczególnych obiektów hotelowych. Będziemy mogli lepiej optymalizować zyski oraz koszty. Zebraliśmy wielu doświadczonych specjalistów w jednym miejscu. Pozwoli nam to na jeszcze sprawniejsze działania i maksymalne skrócenie procesu decyzyjnego. Wszystkie te aspekty zapewne pomogą nam w jeszcze szybszym rozwoju, który jest naszym priorytetem biznesowym- dodaje Rafał Jerzy.
W strukturach centralnego biura sprzedaży i marketingu spółki Focus Hotels, pracował będzie Grzegorz Zawiasa, który został dyrektorem zarządzania przychodami. Wcześniej pracował dla grupy Accor na rynku trójmiejskim. Do kadry dołączyła także Anna Krupa- Cristescu, która objęła stanowisko Kierownika Marketingu całej sieci. Ma ona wieloletnie doświadczenie w branży- pracowała dla grupy Accor na kilku stanowiskach, m in. Brand Managera a jeszcze wcześniej dla Intercontinental Hotel.