Od 1 sierpnia br. pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT, podróżujący w klasie ekonomicznej podczas rejsów na krótkich dystansach, będą mogli skorzystać z nowej oferty “LOT Gourmet”, w której znajdzie się kawa Starbucks – VIA® Ready Brew, a także przekąski śniadaniowe Starbucks.
Starbucks VIA Ready Brew to bardzo drobno zmielona kawa przygotowywana z ziaren 100% arabica. Pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT, których pasażerowie będą mogli spróbować także kawy Colombia, a także mieszanki ziaren Italian Roast.
Starbucks VIA Colombia o średnim profilu palenia i zrównoważonym smaku to propozycja dla tych, którzy potrzebują pobudzenia i zastrzyku energii. Ze względu na charakterystyczny orzechowy posmak pasuje do słodkich przekąsek z czekoladą, karmelem i orzechami. Natomiast kawę VIA Italian Roast może odpowiadać miłośnikom mocnej “małej czarnej”. Tę ciemno paloną mieszankę ziaren z Ameryki Łacińskiej charakteryzuje intensywny, lekko przydymiony, a jednocześnie słodkawy posmak.
Oprócz aromatycznej kawy w ofercie “LOT Gourmet” dostępna będzie także owsianka z jabłkiem i cynamonem oraz płatki crunchy z pomarańczą i czekoladą marki Starbucks.
“Starbucks to marka znana na całym świecie. Chcemy towarzyszyć naszym klientom każdego dnia i o każdej porze, kiedy tylko będą mieli ochotę na naszą najwyższej jakości kawę. Dzięki współpracy z LOT pasażerowie polskich linii lotniczych będą mogli cieszyć się naszymi produktami podczas podniebnych podróży. Jestem pewna, że aromatyczna kawa i pyszne przekąski Starbucks umilą im każdy rejs” – powiedziała Magdalena Mularuk, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
“Zdecydowaliśmy się zaoferować naszym pasażerom możliwie największy wybór produktów wysokiej jakości” – powiedział Michał Leman, dyrektor Biura Produktu Polskich Linii Lotniczych LOT. “Nowe menu skomponowaliśmy tak, aby każdy z naszych podróżnych znalazł coś dla siebie. Stawiamy na urozmaiconą i szeroką ofertę, w tym kawę Starbucks, która jest z najwyższej półki i wierzę, że stanie się mocnym punktem oferty LOT-u” – podkreśla Michał Leman.