Karta my coffeeheaven

Newsy

Karta my coffeeheaven

12 grudnia 2011

Karta lojalnościowa „my coffeeheaven” – unikalne i nowatorskie rozwiązanie w branży kawowej, zwyciężyła w prestiżowym konkursie na „Najlepszą lojalnościową kartę 2011 roku”. Uruchomiony pod koniec września br. program lojalnościowy „my coffeeheaven” cieszy się stale rosnącym uznaniem klientów, teraz zyskał także uznanie ekspertów z branży.

Konkurs na Najlepszą polską kartę 2011 roku miał miejsce już po raz czwarty i jak co roku towarzyszył konferencji Central European Electronic Card. Organizatorem konferencji jest Medien Service we współpracy ze Związkiem Banków Polskich, a honorowy patronat nad nią objęła Rada Wydawców Kart Bankowych. Intencją konkursu jest przede wszystkim popularyzacja kart plastikowych, nie tylko jako wygodnych instrumentów płatniczych, ale przede wszystkim jako kart lojalnościowych, dzięki którym można skutecznie budować i rozwijać więzi z klientami.

Wręczenie nagród odbyło się 30 listopada podczas uroczystej Polskiej Kartowej Gali, skupiającej najważniejsze osoby tworzące polski rynek kartowy. Karty zgłoszone do konkursu oceniało jury złożone z branżowych profesjonalistów.

Tegoroczny konkurs podzielony był na siedem kategorii:

  • Najładniejsza polska karta 2011 roku (nowa kategoria)
  • Najlepsza lojalnościowa karta 2011 roku
  • Najlepsza medyczna karta 2011 roku (nowa kategoria)
  • Najbardziej innowacyjna karta 2011 roku
  • Najlepsze kartowe IT 2011 roku
  • Karta dla Polski na 2012 rok
  • Karta XX-lecia (kategoria specjalna na XX lecie polskiego rynku kartowego)

Każda z firm uczestniczących w konkursie mogła zgłosić do niego 3 karty, wydane w okresie od 1 listopada 2010 do 31 października 2011, które zarówno przez nią jak i jej klientów zostały uznane za najbardziej atrakcyjne. Debiutująca w konkursie karta lojalnościowa my coffeeheaven zwyciężyła w kategorii „Najlepsza lojalnościowa karta 2011 roku”.