Karnawałowe kawowe szaleństwo

Newsy

Karnawałowe kawowe szaleństwo

08 stycznia 2014

Karnawał smaków czas zacząć, a to za sprawą nowych debiutujących kaw Crunchy Cookie Latte i Spiced Rum Latte, którym dzielnie towarzyszą torcik jogurtowy z musem mango i sernik czekoladowy z wiśniami. 8 stycznia w kawiarniach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven startuje druga odsłona zimowej kampanii „Trzymaj się ciepło”.

Hasło „Trzymaj się ciepło” jest myślą przewodnią całej zimowej kampanii.  Od 8 stycznia rozgrzewać nas będą Crunchy Cookie Latte i Spiced Rum Latte. Crunchy Cookie Latte była absolutnym hitem lata, który teraz wraca w lekko odmienionej wersji – na ciepło! Z kolei w rytmie samby prosto z Rio wkracza roztańczona, ognista Spiced Rum Latte. Dzięki obu gwiazdom tegoroczny karnawał będzie niezapomniany!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, wprowadzamy do zimowej oferty ciasteczkowe Caffè Latte. W sezonie letnim cieszyła się ona uwielbieniem Polaków, którzy teraz dopytywali się o nią w wariancie na gorąco. Ta kawa jest jedwabiście słodka, a chrupiące, ciasteczkowe wykończenie jest gwoździem karnawałowego programu. Przygotowaliśmy też coś dla miłośników smaków o większej intensywności. Niegdyś rum był napojem holenderskich marynarzy, później zaczął kojarzyć się z Karaibami oraz z kochającymi dobrą zabawę krajami Ameryki Południowej. Na czas karnawału rekomenduję naszym Klientom rozgrzewającą, choć bezalkoholową Spiced Rum Latte. Polecam ją zwłaszcza w chłodne, ponure dni, gdy z pewnością doda energii i będzie gwarancją udanej zabawy karnawałowej.” – tak o nowych kawach opowiada Kamil Gaszewski, Specjalista ds. Kategorii Napoje w CHI Polska.

Crunchy Cookie Latte i Spiced Rum Latte dołączą do pozostałych zimowych kawowych szlagierów – Praline Latte, Chilli Chocolate Latte i Gingerbread Latte. Podpijają one serca i podniebienia Gości kawiarni już od listopada. Uzupełnieniem oferty napojów w dalszym ciągu będzie grzany cydr, niekwestionowany hit tegorocznych chłodnych miesięcy.

Kampania zimowa jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy trwał do 7 stycznia, a drugi rozpocznie się dzień później i zakończy z początkiem marca 2014r. W ramach kampanii pojawiły się nowe materiały graficzne w kawiarniach,
a także trwają  działania w social media, prasie i radiu.