Już blisko 60 kawiarni Costa Coffee działa w modelu agencyjnym

Aktualności

Już blisko 60 kawiarni Costa Coffee działa w modelu agencyjnym

Kawiarnie Costa Coffee w Polsce, do tej pory prowadzone jako lokale własne, po objęciu w 2023 r. masterfranczyzy Costa Coffee przez Lagardère Travel Retail w Polsce coraz częściej działają w systemie agencyjnym – analogicznie do pozostałych marek w portfolio operatora. Plan zakłada, że do końca tego roku 75%  kawiarni należących do największej sieci w Polsce będzie prowadzonych przez agentów.
Pierwsza Costa Coffee, która przeszła na model agencyjny, była kawiarnia na dworcu PKP w Poznaniu. Zmiana miała miejsce pod koniec czerwca ubiegłego roku. Obecnie już 59 kawiarni Costa Coffee jest prowadzonych przez agentów.

Model agencyjny jest dla Lagardère Travel Retail w Polsce naturalnym kierunkiem rozwoju. Opieramy o niego rozwój naszej firmy od ponad 25 lat. W ramach różnych brandów takich jak Inmedio, Relay, 1Minute Smacznego! czy So Coffee współpracujemy dzisiaj z ponad 800 agentami i agentkami. Oferujemy im stabilną współpracę, atrakcyjne warunki rozwoju i realne wsparcie. Jednocześnie bardzo cenimy sobie ich przedsiębiorczość, kreatywność i odpowiedzialność. To dobra wymiana. Jesteśmy przekonani, że profesjonalizm i zaangażowanie agentów w Costa Coffee pozwoli nam osiągnąć jeszcze lepszą doskonałość operacyjną i oferować gościom usługi na bardzo dobrym poziomie – komentuje Monika Kielak, dyrektor operacyjna Non Travel w Lagardère Travel Retail w Polsce.

W pierwszej kolejności na model agencyjny przeszły cztery kawiarnie testowe, następnie w proces transformacji zostały włączone miasta, w których Costa Coffee ma jeden, dwa lub kilka lokali. Lagardère Travel Retail planuje, żeby do końca roku agenci prowadzili ¾ kawiarni sieci działających w Polsce.
źródło: biuro prasowe Lagardère Travel Retail