Ze sprzedażą na poziomie 2,77 mld CHF, 22% wzrostem wielkości sprzedaży oraz średnim wzrostem na poziomie 30% w latach 2000-2009 spółka Nestlé Nespresso SA pozostaje najszybciej rozwijającą się światową marką w Grupie Nestlé.
W 2009 r. spółka rozbudowała sieć punktów sprzedaży do ponad 190 butików, a także wprowadziła na rynek zupełnie nową linię ekspresów CitiZ. Ponadto, liczba klientów zrzeszona w Klubie Nespresso po raz pierwszy przekroczyła 7 mln. „W kontekście panującej na rynku tendencji zniżkowej cechy charakterystyczne marki Nespresso, tj. najwyższa jakość oraz innowacyjne rozwiązania, raz jeszcze okazały się być motorem napędowym wzrostu, nawet w tak trudnym roku” – powiedział Richard Girardot, Dyrektor Generalny Nestlé Nespresso SA. Ubiegły rok wiąże się również z wprowadzeniem programu EcolaborationTM, dzięki któremu zrównoważony rozwój staje się centralnym elementem wszystkich obszarów działalności Nespresso. Nowa inicjatywa ma zagwarantować przyszły wzrost i rozwój przy jednoczesnym poszanowaniu dla środowiska naturalnego oraz ochronie zasobów naturalnych naszej planety z myślą o przyszłych pokoleniach.
W 2010 r. Nespresso planuje przekroczyć wyniki sprzedaży na poziomie 3 mld CHF. Powyższe cele marka zamierza osiągnąć poprzez koncentrację działań wokół kluczowych wartości: wysokiej jakości produktów, szerokiej wiedzy z dziedziny kawy, innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym oraz niepowtarzalnemu wzornictwu opracowanemu przez ekspertów Nespresso. Marka niezmiennie będzie budować swoją pozycję wokół globalnej społeczności koneserów kawy, indywidualnego podejścia do klienta oraz ekskluzywnych usług dostępnych wyłącznie dla członków Klubu Nespresso. Jedną z innowacji 2010 r. będzie wprowadzenie nowego ekspresu,. Firma będzie dalej rozbudowywać ogólnoświatową sieć punktów sprzedaży o kolejne 30 ekskluzywnych butików, z których najważniejsze powstaną w Brukseli, Monachium, Miami i Nowym Jorku (Soho). Ponadto, marka planuje ekspansję na nowe rynki, takie jak Szanghaj (Chiny), a także Kapsztad czy Johannesburg (Afryka Południowa). Firma wprowadzi też nowy model obsługi klienta wśród wszystkich trzech kanałów dystrybucji oraz w punktach kontaktu z klientami.