Setka znakomitych szefów kuchni, live cooking w wykonaniu laureatów regionalnych nagród, dziesiątki rozmów i niezapomnianych smaków – tak najkrócej można podsumować regionalne spotkania z cyklu Gault&Millau Tour 2016, które odbyły się w Warszawie i Poznaniu. Sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska zaprezentowała podczas wydarzeń stoisko w formie jadalnego pola.
6. czerwca w warszawskiej restauracji Belvedere i 13. czerwca w poznańskim Domu 88 odbyły się spotkania z cyklu Gault&Millau Tour 2016. Partner wydarzeń, firma MAKRO Cash & Carry Polska, przedstawiła stoisko ,,Jadalne Pole“ składające się z pięciu szklarni z naturalnymi uprawami. W każdej z nich znajdowały się inne produkty pobudzające wyobraźnię i zmysły. Zaproszeni goście mieli okazję przyjrzeć się bliżej m.in. białym i brązowym grzybom shimeji, mini marchewkom, mini cukiniom, przegrzebkom, ostrygom oraz truskawkom ananasowym. Zaprezentowane produkty to nowości dostępne w ofercie sieci.
W spotkaniu wzięli udział najlepsi szefowie z dwóch regionów, przedstawiciele partnerów Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska oraz media. Wybijającym się w regionach Szefom Kuchni wręczono nagrody w pięciu kategoriach: Szefa Roku, Szefa Kuchni Tradycyjnej, Kobiety Szefa, Szefa Jutra oraz Młodego Talentu.
Wszyscy laureaci po ogłoszeniu wyników specjalnie dla uczestników spotkania przygotowali swoje dania popisowe. Każdy z gotujących szefów miał dwadzieścia minut na zaprezentowanie swojej potrawy, a publiczność, ku ogólnej uciesze, obserwowała, komentowała i próbowała tego co przygotowani zwycięzcy.
Spotkania Gault&Millau Tour stanowią forum wymiany doświadczeń dla szefów kuchni, są źródłem kulinarnych inspiracji i płaszczyzną kontaktów z partnerami biznesowymi.