10 lutego br. ruszył wirtualny dział obsługi klienta, w którym wszystkie najważniejsze formalności można załatwić, nie wychodząc z domu czy biura.
Wirtualne biuro obsługi umożliwia przede wszystkim szybką i prostą rejestrację w bazie klientów MAKRO. Wystarczy, że przedsiębiorca, który chciałby otrzymać kartę klienta, wypełni elektroniczny formularz dostępny na stronie http://edok.makro.pl. Wizyta w hali jest konieczna jedynie w celu dokończenia rejestracji – przedstawienia stosownych dokumentów i wydania karty.
Wśród użytecznych funkcji internetowego działu obsługi klienta znalazła się również możliwość aktualizacji danych czy zgłoszenie zapotrzebowania na dodatkową kartę MAKRO. Klient może zaprenumerować newsletter MAKRO oraz poprosić o wydanie duplikatu faktury. Na stronie nie zabrakło również ogólnych informacji – numerów telefonów do poszczególnych hal, linku do formularza kontaktowego czy najczęściej zadawanych przez Klientów pytań.