Stefan Friedl objął funkcję dyrektora hotelu Westin Warsaw. Do jego obowiązków będzie należała koordynacja wszystkich działów operacyjnych hotelu.
Stefan Friedl posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał w branży hotelarskiej na całym świecie. Do Warszawy Stefan Friedl przyjechał z Madrytu, gdzie przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu słynnego hotelu The Westin Palace.
Wcześniej pracował m.in. jako zastępca dyrektora generalnego w hotelu St. Regis Bali Resort, dyrektor sprzedaży i marketingu w Dubaju, Frankfurcie, Nowym Jorku, Bazylei i Monachium.
W swojej nowej roli będzie odpowiedzialny pracę działów operacyjnych hotelu, m. in.: gastronomii, recepcji, służby pięter, technicznego i innych.
„Uwielbiam branżę hotelarską – tu każdy dzień jest inny. Kontakty z gośćmi z całego świata, praca zespołowa to elementy, które powodują, że od wielu lat świetnie się w hotelarstwie realizuję i poszerzam horyzonty” – powiedział Stefan Friedl.
Stefan Friedl studiował w Niemczech na kierunku zarządzanie hotelem, jest również absolwentem licznych szkoleń i kursów z zakresu sprzedaży, marketingu i zarzadzania. Uwielbia czytać, gotować i uprawiać sport. Stefan mówi płynnie po niemiecku, angielsku i hiszpańsku.
Hotel Westin Warsaw to oaza relaksu w centrum Warszawy. Od samego początku działalności umożliwia swoim gościom uzyskanie równowagi miedzy pracą, a życiem osobistym. W każdym miejscu hotelu znajduje się element wprowadzający harmonię i działający na zmysły. Misją marki jest umożliwienie gościom zadbania o siebie podczas wizyty w hotelu poprzez dobre odżywianie, wysiłek fizyczny, oraz relaksującą atmosferę. Hotel posiada 350 pokoi i wyróżnia się architekturą – zwłaszcza futurystyczna, przeszkoloną windą. Znakiem rozpoznawczym hotelu jest kreatywna kuchnia fusion, którą Westin jako pierwszy wprowadził do Polski.