PROGRAM KONFERENCJI
Jak „obejść” Booking i zwiększyć ilość rezerwacji przez własną stronę www. – Bartosz Paczyński, właściciel agencji Social Media Content Hero, trener, szkoleniowiec
W grupie siła – czyli jak skutecznie obniżyć koszty w hotelu – Marcin Mączyński, Sekretarz Generalny IGHP
PANEL DYSKUSYJNY – Czy cena czyni cuda? Szukamy przepisu na sukces w dobie hossy inwestycyjnej na rynku hoteli i apartamentów wypoczynkowych
Moderatorka:
Marlena Kosiura, redaktor inwestycjewkurortach.pl
Paneliści:
Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment
Artur Kozieja, właściciel firmy Europlan
Krzysztof Sobolewski, prezes spółek Gwiazda Morza i Shipyard City Gdańsk
Jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online? Kilka praktycznych przykładów. – Krzysztof Stęplowski, specjalista w marketingu internetowym w hotelarstwi
Dlaczego Revenue Management nie działa u mnie w hotelu? – Krzysztof Głąbiński, współwłaściciel firmy szkoleniowej szkoleniahoteli.pl oraz prezes systemu revenue Lybru.tech
Zarządzanie personelem – klient wewnętrzny i „dzień cudzoziemca” – case study – Elżbieta Nitsze, dyrektor generalny Airport Hotel okęcie
Zła ocena? Jest na to sposób! Jak usunąć nieprawdziwe opinie w internecie? Studium przypadku. – Mikołaj Ostrowski, Adwokat i założyciel OWIW Legal oraz absolwent aplikacji sądowej i adwokackiej.
W hotelowej restauracji – czy dostanę coś bez mięsa? O tym jak w obliczu rosnącej popularności kuchni roślinnej w mądry sposób odpowiadać na zmieniające się potrzeby gości – Maciej Otrębski, Strategic Partnerships Manager w kampanii „RoślinnieJemy”
Ile tracimy na oszustach? – Michał Czuma, właściciel firmy doradczej MC Consulting
To jeszcze nie wszystkie elementy konferencji, które są zaplanowane, dlatego będzie można spodziewać się wiele niespodzianek.
Nowością na konferencji jest możliwość udziału w całodniowych warsztatach dla specjalistów, których temat brzmi „Jak wzmocnić i zwiększyć wydajność w sprzedaży szkoleń i konferencji w Twoim hotelu”. Warsztaty trwać będą od 9:00 do 14:30 i będą prowadzone przez:
Maciej Straus, Dyrektor hotelu Afrodyta**** Business & SPA
Blanka Retmańska – Man, Prezes Idea Profit Sp. z.o.o.
Sponsorem strategicznym konferencji jest firma Rational, która stworzyła modele pieców konwekcyjno-parowych. Ich produkty charakteryzują się przejrzystym panelem sterowania, nowoczesnymi technologiami i wydajnością. Patronat medialny objęli Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Harmony Polish Hotels oraz najważniejsze media branżowe w Polsce.
Więcej szczegółów www.hotele.bsdpoland.pl