W tym miesiącu swoje 1. urodziny świętuje hotel B&B Wrocław Centrum. Trzeci, po B&B Toruń oraz B&B Warszawa-Okęcie, obiekt sieci B&B Hotels w Polsce został otwarty dla klientów dokładnie 25 listopada 2013 r. i na trwałe wpisał się w hotelową mapę stolicy Dolnego Śląska. Wysoki standard i doskonała lokalizacja wrocławskiego hotelu powodują, że jest to miejsce, w którym chętnie zatrzymują się nawet najbardziej wymagający goście, odwiedzający „miasto spotkań”.
– Od otwarcia hotelu odwiedziło nas już 36 340 osób. Zdecydowaną większość naszych klientów stanowią Polacy (87,63%), ale odwiedzają nas również cudzoziemcy, głównie Niemcy, Włosi i Francuzi.” – mówi dyrektor hotelu Łukasz Kaleta. Goście odwiedzający hotel B&B Wrocław Centrum doceniają przede wszystkim jego znakomitą lokalizację. Hotel położony jest w ścisłym centrum Wrocławia, przy ul. Ks. Piotra Skargi 24-28, w bezpośrednim sąsiedztwie Rynku Starego Miasta, Galerii Dominikańskiej oraz w bliskiej odległości od Dworca Głównego PKP. „Centralna lokalizacja sprawia, że odwiedzają nas zarówno osoby podróżujące służbowo, jak również liczni turyści – dodaje dyrektor hotelu.
B&B Wrocław Centrum to miejsce, w którym nowoczesność harmonijnie łączy się z przytulnym i ciepłym designem. Pięciokondygnacyjny obiekt udostępnia 140 komfortowych pokoi, w tym między innymi pokoje dla osób niepełnosprawnych i pokoje rodzinne. Każdy z nich, oprócz klimatyzacji, telewizora i bezprzewodowego bezpłatnego dostępu do szybkiego Internetu, wyposażony jest w system wyciszający dźwięki dobiegające z zewnątrz. W hotelu B&B Wrocław Centrum mogą się również zatrzymać osoby podróżujące ze swoimi zwierzętami. Na zmotoryzowanych gości czeka 40 miejsc postojowych na parkingu podziemnym oraz naziemnym. Dla gości przybywających w sprawach biznesowych hotel oferuje salę konferencyjną wyposażoną w sprzęt multimedialny.
– W zaledwie rok od otwarcia hotel B&B Wrocław Centrum stał się rozpoznawalnym miejscem na hotelowej mapie Wrocławia. Jego oferta, która łączy wysoki standard z przystępną ceną, okazała się bardzo atrakcyjna dla gości. Wyniki hotelu potwierdzają słuszność przyjętego przez nas modelu biznesowego i dobrze przemyślanej polityki cenowej, co z jednej strony pozwala na bycie konkurencyjnym, z drugiej zaś – zagwarantować wysoką jakość w zakresie obsługi naszych gości – mówi Beatrice Bouchet, Prezes B&B Hotels Polska.