– Nie zawsze cena jest najważniejsza – mówił podczas inauguracji Horeca Expo Dariusz Surynt, prezes grupy Górskie Resorty. Debiutujące na mapie Karkonoszy wydarzenie odbyło się 13-14 listopada w hotelu Green Mountain w Karpaczu. Zgromadziło niemal 30 wystawców i pokazało, że biznesie ważne są relacje, wiedza, ale też przestrzeń, w której kontrahenci mogą te elementy połączyć.
Wśród niemal 30 firm, które zdecydowały się na udział w pierwszej edycji Horeca Expo, byli m.in. dostawcy produktów spożywczych, maszyn i urządzeń do wyposażenia hoteli, kuchni, barów, restauracji. Na liście znalazły się też firmy z ofertą kaw, herbat, napojów, alkoholi i środków czystości. Część z nich to uznane marki, ale część to marki nieco mniejsze, szukające potencjalnych partnerów biznesowych.
Jak ważne są spotkania na żywo udowodniły kuluarowe rozmowy i oficjalne wypowiedzi. – Nie zawsze cena jest najważniejsza – powiedział podczas otwarcia Dariusz Surynt. Prezes zarządu grupy Górskie Resorty. – W branży hotelarskiej podstawą zaufania są relacje nawiązywane, pielęgnowane i budowane podczas wydarzeń takich jak Horeca Expo.
Kompetencje zawsze w cenie
Część wystawienniczą wydarzenia uzupełniły prezentacje, prelekcje, szkolenia. Trendy w biznesie, trendy w hotelarstwie, gastronomii, ścieżki i zachowania współczesnego klienta, marketing i promocja usług hotelowych i restauracyjnych – to tylko część zagadnień przekazanych przez ekspertki i ekspertów. Na Horeca Expo swoją wiedzą dzielili się szkoleniowcy, praktycy, doświadczeni marketingowcy i sprzedawcy.
Program wzbogaciły rozmowy mistrzem kuchni Andrzejem Polanem, prezentacje kilkorga wystawców, ale też dyrektorzy hoteli należących do grupy Górskie Resorty, którzy opowiadali o codziennych sytuacjach, z jakimi spotykają się w kontaktach z gośćmi i partnerami biznesowymi.
Kolekcja hoteli idealna do spotkań
Doskonałej atmosferze Horeca Expo sprzyjało też miejsce. Zlokalizowany w Karpaczu Green Mountain Hotel to obiekt z kolekcji hoteli Grupy Górskie Resorty, który oferuje przestrzeń doskonale sprawdzająca się w wydarzeniach łączących ekspozycję z konferencją szkoleniową.
13-14 listopada w Karpaczu wystawcy prezentowali swoją ofertę na kilkudziesięciu stoiskach usytuowanych tuż obok sali konferencyjnej, swobodnie rozmawiając tam z klientami. W wolnej chwili częstowali się wyśmienitymi potrawami serwowanymi na ich oczach, a wraz z zaproszonymi gośćmi, wzięli udział w wieczornym bankiecie. Część z nich już zadeklarowało swój udział w kolejnej edycji.
Fot. Calm Day