W kwietniu br. ruszył nowy multipartnerski program skierowany do przedstawicieli hoteli, kawiarni, restauracji, barów, stołówek i pensjonatów. Ideą akcji jest stabilny wzrost sprzedaży partnerskich firm z komplementarnymi produktami w kanale HoReCa.
HoReCa Club to dla uczestników łatwy sposób na zdobycie atrakcyjnych nagród, a dla partnerów programu szansa na zwiększenie sprzedaży, wzmocnienie wizerunku oraz możliwość zintegrowanych działań marketingowych.
Idea akcji opiera się na nagradzaniu uczestników programu wykonujących codzienne zawodowe obowiązki. Członkowie klubu będą mogli zbierać punkty nie tylko za zakup określonych produktów, ale także za staż oraz udział w specjalnych konkursach i działaniach promocyjnych. Zebrane punkty pozwolą na wybór atrakcyjnych nagród z katalogu. W trakcie rozwoju HoReCa Club lista korzyści z tytułu członkowstwa w programie będzie systematycznie poszerzana.
„HoReCa Club to nie tylko program lojalnościowy, ale kompleksowe rozwiązanie, które pozwoli na codzienny kontakt z uczestnikami programu, a nie tylko na zbieranie punktów. Dzięki efektywnej komunikacji, a nie tylko nagrodom, chcemy wspierać sprzedaż i wzmacniać lojalność w stosunku do partnerów programu” – mówi Grzegorz Osóbka, CEO UMG.
Pierwszym partnerem HoReCa Club została firma Hügli, która oferuje szeroki asortyment produktów, charakterystycznych dla profesjonalnych kuchni, tj: buliony i rosoły, sosy i dressingi, zupy, dodatki do dań, nowoczesne śmietany, makarony, przyprawy i zasmażki, tłuszcze, fixy, wykwintne przystawki warzywne i owocowe, produkty śniadaniowe, desery i napoje.
„Program multipartnerski to właściwy kierunek rozwoju programów lojalnościowych, korzystny dla jego uczestników, ale także firm partnerskich. Ważne, by nie miał ograniczeń czasowych, wówczas może stanowić szerszą komunikację z rynkiem. Taka nowoczesna idea programu nam odpowiada – mówi Przemysław Pajcz, odpowiedzialny za marketing w HUGLI Food Polska Sp.z o.o.
Więcej na – www.horecaclub.pl