– Stawiamy na wina z uznanych regionów europejskich, łączące w sobie wysoką jakość z przystępną ceną – mówi Maciej Bernat, general sales manager z Amazis.net quality food&drinks. Firma właśnie wprowadza nowe propozycje, tym razem wytrawne wina z hiszpańskiego Rioja.
Hiszpania to 1,2 miliona hektarów upraw winorośli oraz produkcja wina sięgająca 50 milionów hektolitrów rocznie. – Dziś nikogo nie trzeba przekonywać, że wina hiszpańskie to doskonała jakość oraz duży potencjał starzenia. A Polacy lubią produkty dobre, oryginalne, a przy tym możliwe do zakupienia w przystępnych cenach – tłumaczy decyzję o sprowadzaniu win z Hiszpanii Maciej Bernat, general sales manager z Amazis.net quality food&drinks.
Podkreślmy, że nowości w ofercie importera to wina hiszpańskiej winnicy Bodegas Alabanza działającej w regionie Rioja. To wina czerwone, wytrawne, o wysokiej jakości oraz charakterystycznym smaku gwarantowanym dzięki długiemu przechowywaniu w beczkach.
Alabanza Crianza to wino w klasie DOC, będącej najwyższą apelacją w hiszpańskim świecie winiarskim. Przygotowywane w całości ze szczepu Tempranillo, starzone przez co najmniej 2 lata po zbiorach, w tym 12 miesięcy w dębowej beczce. Alabanza Crianza ma charakterystyczny, zaokrąglony smak z nutami czarnych owoców, jagód, śliwek i lukrecji. Równie ciekawą propozycją tworzoną ze szczepu Tempranillo jest młode wino Tornasol Joven, a także Tornasol Crianza, wino o lekko pikantnym smaku, dojrzewające w beczce przez okres 2 lat. Kolejną nowością w ofercie Amazis.net quality food&drinks jest Tornasol Reserva, wino o wysokim potencjale, dojrzewające w beczce przez okres 3 lat.
Oferta hiszpańskich win Amazis.net quality food&drinks przygotowana jest do sprzedaży w polskich sieciach handlowych i detalicznych, a także hurtowniach oraz branży HoReCa.