Hilton Worldwide wprowadza nową markę oferującej pełny zakres usług w najwyższym możliwym standardzie: Curio – A Collection by Hilton.
Hotele Curio stworzone są dla osób, które w podróży poszukują autentycznych przeżyć i lokalnych odkryć. Sieć będą stanowić starannie dobrane, wyróżniające się cztero- i pięciogwiazdkowe obiekty. W języku angielskim słowo „curio” oznacza coś ciekawego, kolekcjonerską perełkę, dlatego każdy hotel Curio będzie inny. Poza niepowtarzalnym charakterem, wspólną cechą wszystkich obiektów będzie najwyższy standard usług, gwarantowany przez markę Hilton. Pierwsze hotele, które podpisały listy intencyjne to SLS Las Vegas Hotel & Casino, Sam Houston Hotel w Houston, Hotel Alex Johnson w Rapid City, Hotel Franklin w Chapel Hill i projekt zlokalizowany w centrum Portland, który nie posiada jeszcze oficjalnej nazwy.
– Właściciele naszych hoteli i klienci od dawna sygnalizowali nam zainteresowanie stworzeniem marki, która będzie łączyła naszą najwyższą jakość i serwis oraz unikalną tożsamość. Biorąc ponadto pod uwagę wielkość rynku hoteli niezależnych i duże zainteresowanie podróżujących autentycznymi wrażeniami uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment, by wprowadzić tę markę na rynek. Curio to wyjątkowy projekt – jeden z dwóch nowych konceptów, które planujemy wprowadzić w tym roku – skomentował Christopher J. Nassetta, dyrektor generalny i prezes Hilton Worldwide.
– Curio rozszerza naszą ofertę do w sumie 11 wyjątkowych marek i stwarza dodatkowe możliwości na pozyskanie nowych klientów i inwestycji. Marka pozwoli im na wykorzystanie naszej skali, zasięgu i doświadczenia przy równoczesnym zachowaniu niepowtarzalnego charakteru ich obiektów. Każdy z tych hoteli ma własny klimat i jest naprawdę wyjątkowy – dodał Jim Holthouser, wicedyrektor wykonawczy ds. globalnych marek.