Musztarda jest jednym z najpopularniejszych sosów na świecie – przez lata powstawało wiele jej rodzajów zależnych od wykorzystywanych ziaren gorczycy, stopnia ich zmielenia czy dodatkowych przypraw. Jedną z najbardziej znanych na świecie jest musztarda amerykańska, która wyróżnia się przede wszystkim wyrazistym żółtym kolorem, powstałym dzięki połączeniu białych ziaren gorczycy oraz kurkumy, lecz także kremową konsystencją oraz łagodnym, lekko słodkawym smakiem.
W portfolio marki Heinz, amerykańskiego eksperta od sosów ze 150-letnią tradycją, nie mogło zabraknąć amerykańskiej musztardy! Heinz Yellow Mustard „New York DELI STYLE” jest dostępna w dwóch wariantach smakowych: klasycznym oraz miodowym. Oprócz intensywnie żółtym kolorem, charakterystycznym dla tego rodzaju musztardy, produkt wyróżni się na sklepowych półkach także swoim opakowaniem – obok tradycyjnych, szklanych słoiczków pojawi się typowa dla marki, wygodna nietłukąca się butelka, stojąca korkiem do dołu. Dzięki temu doskonale sprawdzi się na grillu czy przy ognisku, gdzie można ją z łatwością wycisnąć i nałożyć bez pomocy łyżeczki.
Produkt nie zawiera sztucznych dodatków w postaci konserwantów, wzmacniaczy smaków, barwników czy aromatów.
Heinz Yellow Mustard jest już dostępna w szerokiej sprzedaży w Polsce, zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym.