Harry Brouwer – Jak dostarczać jedzenie, które jest smaczne, pożyteczne i nie kosztuje majątku… a przy tym zarobić

Wydarzenia

Harry Brouwer – Jak dostarczać jedzenie, które jest smaczne, pożyteczne i nie kosztuje majątku… a przy tym zarobić

17 października 2016

Goście z całego świata życzą sobie najsmaczniejszych, autentycznych przeżyć kulinarnych, które byłyby nowe i ciekawe. Ale życzą sobie także jedzenia przyczyniającego się  do zdrowego stylu życia i zdrowej planety. Dzisiaj dyrektor generalny spółki Unilever Food Solutions, Harry Brouwer, wyjaśnia na konferencji Global Restaurant Leadership Conference, dlaczego jest to zarówno wielkie wyzwanie, jak i ogromna okazja dla przemysłu żywnościowego. W związku z rosnącą popularnością jedzenia poza domem coraz więcej spożywanych przez nas potraw pochodzi od organizacji zajmujących się usługami gastronomicznymi. Jeżeli firmy z tej branży będą współpracować, może to mieć imponujące skutki i znacznie ograniczyć wpływ domowej konsumpcji żywności na środowisko naturalne, a jednocześnie zapewnić doskonały smak. Dzięki długoterminowej współpracy z dostawcami, klientami i innymi interesariuszami UFS pomaga zmieniać świat.

Jedzenie, które jest smaczne, pożyteczne i nie kosztuje majątku

Goście zwracają się w stronę marek, którym mogą ufać, że korzystają ze stabilnych źródeł. Właśnie dlatego, na przykład, 100% oleju palmowego używanego w produktach UFS pochodzi z certyfikowanych źródeł, a ponad 90%* warzyw i ziół używanych przez jedną z największych marek żywnościowych na świecie – KNORR – ze zrównoważonych ekologicznie upraw.

Marnotrawstwo to dosłownie wyrzucanie zysków, razem z towarami i życzliwością gości. Dzięki współpracy z naszymi klientami nad przerabianiem przepisów, zmianą używanych składników lub nad poprawą prognozowania, ilość odpadów żywnościowych może być ograniczona o 33%, albo nawet więcej.

Niepewne jedzenie nie tylko może być szkodliwe dla gości, ale także zagraża reputacji firmy i całej branży. UFS ma świadomość tego, że żywność o podwyższonych standardach bezpieczeństwa może stanowić przepustkę na kluczowe rynki.

Konsumenci chcą jeść zdrowiej, ale kiedy wybierają się zjeść coś poza domem, chcą także zapewnić sobie jakąś atrakcję. UFS we współpracy z Culinary Institute of America pomaga restauracjom tworzyć pyszne dania, które są zdrowsze, ale nic przez to nie tracą na smaku. Od roku 2012 udało się usunąć 1,3 tryliona kalorii, przy czym dania zarówno wyglądają, jak i smakują znakomicie.

Dania globalne i lokalne

Doświadczenie UFS zyskane na 75 rynkach wskazuje, że ludzie pragną fascynacji i nowych pomysłów wiążących się z daniami z całego świata, ale także wolą, by ich potrawy miały w sobie lokalną nutę. Zespoły terenowe UFS współpracują z klientami na całym świecie, by zapewnić, że oferowane dania będą odpowiadały lokalnym gościom – czy chodzi o zaspokojenie potrzeb na zdrowe, pyszne dania nie przynoszące poczucia winy, o „zlokalizowanie” oferty światowej, czy o sprowadzenie najciekawszych kuchni całego świata na domowe rynki.

Harry Brouwer, Dyrektor generalny Unilever Food Solutions, wygłosi swoje przemówienie key note podczas konferencji Global Restaurant Leadership Conference we wtorek, 11 października. Wystąpienie zatytułowane jest „Jak dostarczać jedzenie, które jest smaczne, pożyteczne i nie kosztuje majątku… a przy tym zarobić”. Ujęte są w nim wszystkie wyżej wymienione informacje. 

www.ufs.com