Grzegorz Łapanowski, znany kucharz i zarazem dziennikarz kulinarny, na początku br. został ambasadorem marek TABASCO® i Kikkoman. Teraz odwiedzi amerykańską centralę TABASCO® by bliżej poznać firmę i tajniki popularności kultowych sosów.
Wyjazd ma na celu zapoznanie się z tradycją i historią marki, a także poznanie kulinarnych przyzwyczajeń Amerykanów. Podczas pobytu w USA, Grzegorz przejdzie szkolenie z tamtejszym ambasadorem TABASCO® i pozna klasyczne receptury z wykorzystaniem produktów marki. „W tamtej kulturze sosy TABASCO® są postrzegane uniwersalna przyprawa i są stosowane do wszystkich rodzajów dań. Amerykanie nie ograniczają się również do jednego smaku, chętnie sięgając po najostrzejszą odmianę Habanero, delikatniejszą Jalapeno czy wariant czosnkowy. Po powrocie chcę przedstawić możliwości wykorzystania sosów w naszej rodzimej kuchni i udowodnić, jak niewiele trzeba by proste dania nabrały wyjątkowego charakteru” – wyjaśnia kucharz.
W ramach pełnienia obowiązków ambasadora marek, Grzegorz Łapanowski wyjechał w marcu do niemieckiej centrali marki Kikkoman. Tam, oprócz przygotowywania klasycznego sushi poznał japońskie techniki cięcia składników, ich ekspozycji i łączenia z flagowym produktem firmy – naturalnie warzonym sosem sojowym.
Oba szkolenia wpisują się w strategię marketingową dystrybutora obu marek, firmy Develey Polska. Celem działań jest ukazanie uniwersalności obu produktów i zachęcenia do ich wykorzystania w polskich kulinariach.