Grupa Hotelowa Barceló debiutuje w Warszawie

Hotele

Grupa Hotelowa Barceló debiutuje w Warszawie

25 listopada 2019

Czołowa hiszpańska grupa hotelowa Barceló zdecydowała się wejść na polski rynek. Pierwszy hotel grupy w Warszawie otworzy się na Powiślu w 2021 roku.
Hotel będzie częścią Elektrowni Powiśle, wielofunkcyjnego projektu zlokalizowanego tuż obok bulwarów nad Wisłą, w którym na klientów czekają liczne restauracje, bary, sklepy, a także przestrzeń biurowa i apartamenty.
4-gwiazdkowy hotel będzie znajdował się w bezpośrednim sąsiedztwie Elektrowni Powiśle, z pełnym dostępem do jej szerokiej oferty handlowo-gastronomiczno-rozrywkowej. Gości hotelu dzielić będą zaledwie 2 minuty od najbliższej stacji metra i 15 minut od centrum miasta.
“Jesteśmy zachwyceni planowanym otwarciem naszego pierwszego hotelu w Warszawie, kóry będzie częścią tak wyjątkowego projektu jak Elektrownia Powiśle. Atrakcyjna lokalizacja hotelu, w jednej
z najbardziej dynamicznych i pełnych życia dzielnic Warszawy, doskonale wpisuje się w naszą politykę rozwoju, zgodnie z którą nasze nowe hotele otwieramy w unikatowych lokalizacjach na całym świecie” – mówi Jaime Buxó, Chief Business Development Officer w Barceló Hotel Group.
Hotel powstanie na działce zlokalizowanej u zbiegu ulicy Zajęczej i Wybrzeża Kościuszkowskiego. Na powierzchni 7 350 mkw. na klientów czekać będzie 150 pokoi, przestrzeń konferencyjna oraz wyjątkowy bar w stylu iberyjskim na dachu budynku, z którego rozpościerał się będzie cudowny widok na prawobrzeżną część Warszawy.
– Bardzo cieszymy się, że pierwszy w Warszawie hotel sieci Barceló powstanie w Elektrowni Powiśle. Hotele tej sieci cieszą się popularnością i doskonałą renomą na całym świecie, a już wkrótce także goście odwiedzający Warszawę będą mogli skorzystać z tej oferty. Chcielibyśmy także podziękować Zofii Kubit z firmy Hotel Gateway za jej wkład w umożliwienie nam nawiązania współpracy z Barceló – mówi Neil Veitch, Partner and Development & Construction Director Europe Construction w White Star Real Estate.
– Elektrownia Powiśle szybko stała się miejscem, które międzynarodowe, renomowane marki m.in. Urban Outfitters i Weekday wybierają na lokalizację swoich pierwszych sklepów na polskim rynku. Ostatni rok był dla Elektrowni Powiśle bardzo udany pod kątem najmu i planowanego na 2020 rok otwarcia. To tu na klientów czeka szeroka oferta handlowo-gastronomiczno-rozrywkowa, pierwszy
w Warszawie Beauty Hall, które razem z nowym hotelem Barceló tworzą w Elektrowni Powiśle projekt kompletny – dodaje Matt Lunt, Executive Director w Tristan Capital Partners.