Sieć restauracji Sphinx, zarządzana przez Sfinks Polska, wydała menu wzbogacone o elementy lifestylowe. W menu, które klienci mogą zabrać ze sobą, obok listy dań można znaleźć przepisy, a także rozmowy i artykuły na temat kulinariów, rozrywki oraz podróży. Gwiazdą „Sphinx Menu” jest Marcin Gortat, który w ramach współpracy ze Sfinks Polska promuje na okładce menu na wynos. Trafi ono do wszystkich restauracji sieci Sphinx 5 września i będzie dostępne dla klientów bezpłatnie.
– Przygotowana przez nas specjalna wersja menu ma być dodatkowym sposobem prezentowania naszej oferty i komunikowania się z klientami. Zależało nam na połączeniu użytkowej funkcji karty dań z wiedzą i rozrywką podanymi w atrakcyjny sposób. Dzięki temu nasi goście będą mogli nie tylko zapoznać się z ofertą restauracji, ale też znaleźć praktyczne porady kulinarne, przeczytać wywiad ze znaną osobą czy dowiedzieć się, jak wygląda Sphinx od kuchni. Dodatkowe sekcje menu mogą umilić czas oczekiwania na zamówione danie lub też klienci mogą zabrać menu ze sobą i zapoznać się z nim w wolnej chwili – komentuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
„Menu Sphinx” liczy 52 strony. Otwiera je rozmowa z Marcinem Gortatem. W menu można także przeczytać wywiad z szefem kuchni restauracji Sphinx, Klaudiuszem Wachowiakiem, który gotował m.in. dla szachinszacha Iranu i króla Norwegii. Ponadto, wszyscy, którzy próbują swych sił w gotowaniu, będą mogli się dowiedzieć, jak upiec pitę według oryginalnej receptury Sphinksa, przygotować łososia po królewsku, czy przyrządzić idealny stek. Natomiast wielbiciele podróży znajdą artykuł na temat Bali – jednej z wysp, na którą można było wyjechać uczestnicząc w konkursie organizowanym przez restauracje Sphinx i Pepsi. Dodatkowo, klienci będą mogli poczytać o nowościach w sieciach restauracji należących do Sfinks Polska – promocjach, usługach czy nowo otwartych restauracjach.