Gastrobus ? nowość od Makro

Newsy

Gastrobus ? nowość od Makro

28 marca 2011

Makro Cash and Carry Polska zaprezentowało podczas targów gastronomicznych EuroGastro nowe rozwiązanie dla klientów z branży HoReCa – Gastrobus, przygotowany w ramach programu ,,Wsparcia i Partnerstwa”. Z kompleksowej oferty doradczej będą mogli skorzystać przede wszystkim przedsiębiorcy oferujący żywność typu fast food. Firma zaprojektowała 2 typy rozwiązań biznesowych: ,,Gotowe do drogi” i ,,Szyte na miarę”. ,,Gotowe do drogi” to mobilny punkt gastronomiczny – Gastrobus, dostępny w trzech rozmiarach, oferowany wraz z dodatkowymi usługami, takimi jak doradztwo, a także dopasowanie karty dań do upodobań konsumentów. To rozwiązanie, stworzone z myślą o sprzedaży całorocznej, może być zaprojektowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami klientów. Natomiast ,,Szyte na miarę”, to oferta przygotowywana dla przedsiębiorców, którzy myślą o rozpoczęciu działalności w branży HoReCa lub chcieliby przystosować swoją placówkę do serwowania szybkich dań. Konsultanci Makro doradzą klientowi jak zaplanować odpowiednie menu, przebudować lokal, a także zaoferują odpowiednie szkolenia. Nowa usługa pomoże również przedsiębiorcom w poprawie wizerunku ich biznesu i zwiększeniu obrotów.

– Ze względu na zmieniające się nawyki Polaków, którzy coraz częściej spędzają czas poza domem, stworzyliśmy rozwiązanie mające jeszcze lepiej wesprzeć naszych profesjonalnych klientów z branży HoReCa oferujących żywność typu Fast food. Dzięki naszym propozycjom – całorocznemu Gastrobusowi i projektowi ,,Szyte na miarę” nasi klienci otrzymają kompleksowy pakiet doradczy, który wpłynie na rozwój ich biznesu. Jest to szczególnie ważne w perspektywie zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012, kiedy do Polski przyjadą tysiące turystów – mówi Maurice Beurskens, Menadżer Grupy Klientów HoReCa, Makro Cash and Carry Polska.

Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez MAKRO Cash and Carry, Polacy coraz częściej spożywają posiłki poza domem. Przy wyborze restauracji kierują się głównie dobrą lokalizacją i ceną, stąd więc wynika popularność dość tanich i łatwo dostępnych potraw.