CZĘŚĆ I KONFERENCJI
Konferencję o 9.00 zainauguruje Milena Zacharzewska, która opowie o nowych narzędziach komunikacji w przyciąganiu konsumentów do restauracji. Prelegentka w ramach pracy w 24/7Communication realizuje projekty z obszaru komunikacji brandowej i korporacyjnej, influencer marketingu, organizacji eventów i akcji specjalnych.
Następnie przed uczestnikami wystąpi Agnieszka Wołyniec-Ostrowska, adwokat i partner zarządzający kancelarii, która poruszy temat prawa w gastronomii. W swojej pracy zajmuje się prawem pracy oraz prowadzi spory z organami administracji publicznej.
Po jej wystąpieniu, dowiemy się „Jak stworzyć menu, które pasuje do naszej restauracji” dzięki Maciejowi Podlaszewskiemu, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu restauracji, a obecnie współtworzy Akademię HoReCa. Na koniec części pierwszej, Anna Nałęcz, na podstawie praktycznych przykładów podpowie jak zmniejszyć ilość produkowanych śmieci w gastronomii. Prelegentka jest współwłaścicielką kawiarni MokoTuff na warszawskim Mokotowie.
CZĘŚĆ II KONFERENCJI
Po półgodzinnej przerwie kawowej, o 11.00 na scenie pojawi się Szymon Milonas, który swoją prezentacją „Wprowadzenie do Zarządzania Talentami” otworzy panel dyskusyjny. Prowadzący były szef praktyki Zarządzania Talentami w jednej z największych firm doradczych na świecie. Aktualnie członek zarządu Stowarzyszenia Sommelierów i importer wina pracujący z restauracjami.
Panel dyskusyjny rozpocznie moderatorka – Agata Wojda, doceniana przez przewodnim Michelin, zdobywczyni tytułu kobieta szef roku w pierwszej edycji przewodnika Gault&Millau. Podjęta będzie dyskusja pod tytułem „Zarządzanie talentami w gastronomii”. W dyskusji wezmą udział paneliści, Michał Iwaniuk, cukiernik w Czekolada Café w Airport Hotel Okęcie razem z Michałem Doroszkiewiczem, Mistrzem Świata i Polski Młodych Cukierników, ambasadorem marki Cacao Barry w Polsce.
CZĘŚĆ III KONFERENCJI
O godzinie 13.20 Jarosław Dumanowski przedstawi „Inspiracje dla gastronomii i opowieści dla turystyki”. Kieruje Centrum Dziedzictwa Kulinarnego na UMK w Toruniu, popularyzator wiedzy o dawnej kuchni, organizator imprez historyczno-kulinarnych, współpracuje z restauracjami i szefami kuchni.
Następnie, ponownie rozpocznie się panel dyskusyjny poprowadzony przez Tomasza Koleckiego, wielokrotnego mistrza Polski sommelierów, eksperta i juniora winiarskiego i gastronomicznego. Prowadzona dyskusja odbędzie się na temat „Jak przełożyć współpracę sommeliera z menedżerem i właścicielem restauracji na większą sprzedaż?”
CZĘŚĆ IV KONFERENCJI
Po części obiadowej zacznie się już ostatnia cześć i rozpocznie się od prelekcji na temat „Jak możesz stracić wszystko”, która zostanie poprowadzona przez Michała Czumę, eksperta prowadzącego własną firmę MC Consulting, która wspiera firmy w sytuacjach kryzysowych. Od 20 lat zajmuje się tematyką oszustw i bezpieczeństwem inwestycji, szczególnie w sytuacjach nadzwyczajnych. Drugim prelegentem będzie Bartosz Paczyński, trener marketingu internetowego, który prowadzi agencję Social Media Content Hero. Opowie o „#contenthero, czyli skutecznym marketingu gastro biznesu”.
Na koniec części merytorycznej o tym „Jak zamienić potencjalnych Klientów na Gości restauracji/hotelu i zwiększyć sprzedaż?” opowie Rafał Pasenik, który w trakcie drugiej części konferencji poprowadzi warsztat drugi. Jest właścicielem H&R Sysytem, od ponad 20 lat pracuje w branży HoReCa, a także pomaga swoim klientom osiągać sukces w aktywnej sprzedaży.
WARSZTATY
Podczas trwania każdej z czterech części merytorycznej konferencji, organizowane będą warsztaty o różnej tematyce. Abyście mogli Państwo dowiedzieć się jak najwięcej i uczestniczyć w tych częściach, które najbardziej Państwa interesują, stworzyliśmy możliwość ułożenia swojego programu konferencji jak puzzle. Np. najpierw uczestnik może udać się na pierwszą część merytoryczną, natomiast później może skorzystać z wykupionych warsztatów i ponownie po 90 minutach wrócić na część merytoryczną lub dalej uczestniczyć w warsztatach, na które wcześniej się zarejestrował. Warsztaty będą prowadzone w max. 20-osobowych grupach, są płatne 50 zł oraz będą trwały 90 minut, tyle co każda część merytoryczna.
Tematem warsztatu pierwszego będzie „Rentowna restauracja – analiza kosztów w gastronomii.” Podczas nich będzie można dowiedzieć się jak poprawnie obliczać Food cost, jak kontrolować koszty, aby wykryć nieprawidłowości, co zrobić aby zarabiać więcej. Zostaną poprowadzone przez Małgorzatę Bednarz, która m.in. opracowała i wprowadzała innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe w restauracjach, mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacji, rozwiązywania problemów i konfliktów, budowania zespołu, komunikacji, motywacji oraz cyklu efektywności pracowniczej.
Warsztat drugi będzie poprowadzony przez Rafała Pasenika, który będzie również prelegentem podczas IV części merytorycznej konferencji. Temat warsztatów będzie brzmiał „Asertywność menedżera – jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami pracowników”. Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się jak asertywnie określić szefowskie granice i jak rozmawiać ze swoim pracownikiem o problemie.
Podczas warsztatu trzeciego uczestnicy dowiedzą się jak pokonać bariery w rozwoju przedsiębiorstwa i otrzymają przykłady rozwiązań. Prowadzący Anna Lurje i Maciej Komorowski, założyciele i zarządzający firmą doradczą Managers Group MA, odpowiedzą na pytania jak rozwinąć firmę oraz jakiego rodzaju bariery mogą ją ograniczać. Firma Managers Group MA, na co dzień wspiera operacyjne działania przedsiębiorstw.
Ostatni, warsztat czwarty poprowadzi Szymon Milonas z zarządu Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, na co dzień nauczyciel szkoleń winiarskich Wine and Spirit Education Trust i importer wina z doświadczeniem restauracyjnym w USA. Odpowie uczestnikom na pytanie „Jak prawidłowo tworzyć kartę win w restauracji: ”Która karta chodzi”? Będzie to praktyczne spotkanie, poświęcone tworzeniu karty wina, oparte o przykłady oraz odpowiadające na najważniejsze pytania dotyczące win we własnej restauracji.
Jak podczas każdej organizowanej przez nas konferencji, w czasie trwania części merytorycznej i warsztatów, w innej sali będzie odbywał się Business Speed Dating. Są to 4 – minutowe spotkania kupców z dostawcami branży gastronomicznej, podczas których można nawiązać nowe kontakty biznesowe i poznać produkty oferowane przez dostawców.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Gastro Meeting 2019.
Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea.